فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت فارس گفت: شخصی که متهم است به جای شکار کبک، دوستش را کشته است، دستگیر شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 28 April 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سرهنگ فرشید زینلی در این باره بیان کرد: ماموران انتظامی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از کشف یک جسد در "تنگ چاهوردی" شهرستان مرودشت مطلع و برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه و تحقیق از اهالی محل مطلع شدند که فردی ۴۹ ساله توسط جوانی ۱۹ساله که دوست همدیگر بوده‌اند با اسلحه شکاری کشته شده و متهم از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ادامه داد: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی‌ در اطراف محل وقوع جرم، موفق شدند در کمتر از ۱۲ ساعت متهم را شناسایی و او را در مخفیگاهش در اطراف کوه دستگیر کنند.

زینلی اضافه کرد: متهم در بازجویی اولیه بیان کرد که برای شکار پرندگان به همراه دوستش با ۲ قبضه اسلحه شکاری به کوه رفته بودند و با توجه به پوشش گیاهی منطقه از هم جدا شدند که یکی از این افراد پس از چند دقیقه متوجه تکان خوردن بوته‌ای شده و به خیال اینکه پشتش کبک است به سمت آن تیراندازی کرده و زمانی که برای برداشتن کبک نزدیکتر رفته متوجه شده که دوستش که به صورت درازکش برای شکار پشت آن بوته مخفی بوده بر زمین افتاده و مرده است.

این مقام انتظامی گفت: متهم به قتل با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار