فرماندار شهرستان فیروزآباد از توابع استان فارس اعلام کرد: شهر میمند برای پیشگیری از شیوع کرونا، از بیست و یکم تا بیست و پنجم اردیبشهت ماه ۱۴۰۰، قرنطینه کامل و ورود ممنوع است و مجوز تردد در آن نیز صادر نخواهد شد.
کد خبر: ۹۶۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 11 May 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: شهر میمند از مناطق گردشگری استان فارس واقع در شهرستان فیروزآباد است که عرقیات تولیدی آن شهرت دارد.

پیش از این و. در شرایط غیرکرونایی، این شهر در اردیبهشت‌ماه میزبان گردشگران بسیاری بود.

به گزارش ایرنا، حسین آرگیو فرماندار فیروزآباد در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا این شهرستان همچنین گفت: در ایام تعطیلات عید سعید فطر تمام دوربین‌های پایش تصویری و کنترل سرعت جاده‌ای به‌منظور کنترل تردد فعال است و طبق قانون اعمال می‌شود.

فرماندار فیروزآباد در ادامه از فعالیت‌ها و تلاش‌های انجام‌گرفته توسط اعضای ستاد نیروهای نظامی و انتظامی، ستادهای مردمی، اصناف و مجموعه کادر درمان شهرستان در مهار و کنترل پیک چهارم قدردانی کرد.

وی با اشاره به تصمیم های گرفته شده توسط ستاد پیشگیری کرونا در شهرستان افزود: تصمیم‌گیری در ستاد مقابله با کرونا شهرستان بر مبنای خرد جمعی و با منطق و عقلانیت و تدبیر بوده و ما باید بتوانیم سرمایه‌های اجتماعی را بازسازی کنیم.

آرگیو ادامه داد: اگر مردم به مسئولان اعتماد کنند، با برنامه‌های آن‌ها همکاری و مشارکت خواهند کرد، این اعتمادسازی در صورتی شکل خواهد گرفت که مسئولان هم به فکر معیشت و هم به فکر سلامت شهروندان باشند.

وی با بیان اینکه در تعطیلی واحدهای صنفی باید تأمین معیشت مردم را هم در نظر گرفت، اظهار داشت : اگر اعتماد عمومی مردم و رضایتمندی نسبت به مسئولان جلب شود، مردم هم در کنترل بیماری به مصوبات جلسه احترام گذاشته و همکاری و مشارکت خواهند کرد.

فرماندار شهرستان فیروز آباد در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: برگزاری اقامه نماز عید سعید فطر در فضای باز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است.

برچسب ها: میمند ، عرقیات ، گلاب ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار