کتابخانه‌های عمومی استان فارس در مناطق نارنجی از نظر شیوع بیماری کرونا، از امروز پنجشنبه 6 خردادماه جاری به صورت حضوری میزبان اعضا و مخاطبان خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ 27 May 2021

تابناک فارس به نقل از ایپنا: با توجه به خارج شدن استان فارس از وضعیت قرمز کرونایی و قرار گرفتن بیشتر شهرستان‌های فارس در وضعیت زرد و نارنجی، تمامی کتابخانه‌های عمومی در مناطق نارنجی استان نیز همچون مناطق زرد، از امروز پنج شنبه 6 خردادماه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، خدمات حضوری و امانت منابع به اعضا را از سر می‌گیرند.

بر این اساس، با تأکید بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا، بخش مخزن کتابخانه هم‌چنان به صورت بسته اداره خواهد شد و اجرای برنامه‌های فرهنگی به شکل حضوری (جمع‌خوانی، نقد کتاب، کتاب‌خوان و…) به صورت مجازی خواهد بود.

هم‌چنین به دلیل حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و قطع زنجیره ویروس کووید 19، سالن‌های مطالعه کتابخانه‌ها در مناطق نارنجی هم‌چنان تعطیل است؛ اما در مناطق زرد استان، سالن‌های مطالعه با ظرفیت یک سوم فعالیت خواهد داشت.

این در حالی است که به منظور رعایت حال عموم مردم و توجه به نیاز مخاطبان، هم‌چنان ارائه خدمات غیرحضوری هم‌چون ثبت‌نام، رزرو، امانت کتاب و میز مرجع مجازی برای افرادی که امکان حضور در کتابخانه‌ها را ندارند، برقرار است و علاقه‌مندان می‌توانند در ساعات کاری کتابخانه‌ها بدون مراجعه حضوری از خدمات مورد نیاز خود بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار