حجت‌الاسلام سید مختار موسوی، در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار در سخنانی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خردادماه اشاره اظهار داشت: مردم باید فردی را برای رئیس جمهوری انتخاب کنند که توانمند، انقلابی، جهادی، دلسوز، شجاع پرتلاش، استکبار ستیز باشد.
کد خبر: ۹۶۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 29 May 2021

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: حجت‌الاسلام سید مختار موسوی، در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار در سخنانی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خردادماه اشاره اظهار داشت: مردم باید فردی را برای رئیس جمهوری انتخاب کنند که توانمند، انقلابی، جهادی، دلسوز، شجاع پرتلاش، استکبار ستیز باشد.

وی افزود: رئیس جمهوری بعدی باید با تکیه بر توانمندی های داخلی و نگاه ویژه به جوانان و نخبگان مشکلات کشور را بخصوص اقتصاد و تولید و اشتغال را حل کند.

امام جمعه لارستان بر لزوم استفاده از ظرفیت عظیم جوانان نخبه در توسعه کشور تاکید کرد و ادامه داد: برای طی کردن مسیر توسعه و پیشرفت، نیازمند آن هستیم که کشور و بویژه شهرستان بزرگ لارستان از ظرفیت بسیار خوب جوانان نخبه و اندیشمند و با استعداد بیشتر بهره بگیرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بازخوانی بخش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته اخیر، در خصوص انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رای، خاطر نشان کرد: کشور امروز در عرصه‌های مختلف توسط دانشمندان نخبه در جهان حرف برای گفتن دارد.

وی با برشمردن نمونه‌هایی از پیشرفت‌های شگرف ایران اسلامی در دهه‌های اخیر، ابراز داشت: کشور ایران در امر موشک‌سازی، پزشکی، نانوتکنولوزی و غیره تحسین‌برانگیز است.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه مردم علاوه بر انتخالات ریاست جمهوری، باید برای شورا نیز شرکت کنند و افرادی که توانمندتر هستند را برای مدیریت شهری انتخاب کنند تا شهر متحول شود، اضافه کرد: انتخابات شورای شهر و روستا مهم است برای توسعه و پیشرفت و آبادانی شهر و روستا همه شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار