نماینده مردم شهرستان های لامرد و مُهر با اشاره به اینکه به طور یقین هر زمانی که اشتغال جوانان افزایش یابد، معضلات اجتماعی و فرهنگی نیز کم می شود گفت: ملاک موفقیت مدیران اجرایی ورود به عرصه اشتغال و پرداختن به این موضوع مهم و حیاتی است.
کد خبر: ۹۶۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 31 May 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: نشست کمیته سحاب(سرمایه‌گذاری حمایتی اشتغال بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با حضور نماینده مردم شهرستان های لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه وفرمانداران لامرد و مُهر و اعضای کارگروه اشتغال دو شهرستان برگزار شد.

سید موسی موسوی در این نشست با بیان اینکه به برکت نام امام (ره) و تلاش های وصف ناپذیر نیروهای جوان در ستاد اجرایی، اتفاقات بزرگی رقم خورده است، گفت: امروز بسترهای بسیار مناسب در دو شهرستان لامرد و مُهر وجود دارد و دیگر این شهرستان ها به عنوان شهرستان های دور افتاده با جمعیت کم در کشور شناخته نمی‌شوند بلکه امروز به عنوان یکی از قطب های مهم صنعتی مورد توجه ارکان مختلف نظام می باشند.

نماینده مردم شهرستان های لامرد و مُهر با اشاره به اینکه به طور یقین هر زمانی که اشتغال جوانان افزایش یابد، معضلات اجتماعی و فرهنگی نیز کم می شود گفت: ملاک موفقیت مدیران اجرایی ورود به عرصه اشتغال و پرداختن به این موضوع مهم و حیاتی است.

موسوی در خصوص راه اندازی کمیته سحاب در شهرستان های لامرد و مهر اظهار داشت: در گام اول، ۳۰۰ شغل در قالب طرح های مختلف که عمدتا در در روستاهای بالای ۱۰۰ نفر می باشد انجام می‌شود و در فازهای بعدی به تعداد طرح ها و پروژه ها اضافه می شود تا شاهد اشتغال زایی خوبی در این زمینه باشیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنیاد برکت تسهیلات قرض الحسنه لازم را در اختیار متاقضیان قرار می دهد و با بررسی کارشناسان و تصویب طرح ها، در قالب کارگاه‌های خرد و خانگی رونق و اشتغال ایجاد می شود.

در ادامه این نشست امام جمعه لامرد گفت: موضوع اشتغال یک موضوع بسیار مهم و امیدآفرین برای یک جوان و خانواده ها محسوب می شود.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با راه‌اندازی بنیادهای برکت و احسان اقدامات بسیار خوب و ماندگاری در زمینه اشتغال انجام داده است که این از برکات انقلاب اسلامی است.

امام جمعه لامرد با بیان اینکه دولت باید از سرمایه گذاران حمایت و ایجاد اشتغال را تسهیل کند بیان داشت: ایجاد بنگاه های زود بازده کمک شایانی به ایجاد اشتغال می‌کند.

در این نشست سعید خدایاری رابط استانی بنیاد برکت نیز گفت: طرح سحاب در ۱۲ گام اجرایی می شود و امسال نیز در ۱۱ شهرستان دیگر که به عنوان نقاط هدف انتخاب شده‌اند از جمله لامرد و مُهر که با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انجام شد اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار