جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا درباره برگزاری مراسم‌های ۱۴ و ۱۵ خردادماه در استان فارس گفت: با توجه به اینکه هیچ یک از شهرستان‌های استان قرمز نیستند امکان برگزاری مراسم با شرایط خاص وجود دارد.
کد خبر: ۹۶۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 01 June 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: عبدالرضا قاسم‌پور با اشاره به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا برای تعطیلات پیش‌رو اظهار داشت: ممنوعیت سفرها برای تعطیلات نیمه خردادماه مصوب و ابلاغ شده که بر این اساس از روز چهارشنبه 12 خردادماه از ساعت 12 ظهر تا روز دوشنبه 17 خردادماه این محدودیت‌ها در تمامی نقاط استان فارس اعمال می‌شود.

وی با اشاره به جرایم در نظر گرفته شده در این ایام گفت: ورود و خروج از شهرهای قرمز جریمه یک میلیون تومانی و ورود و خروج از شهرهای زرد و نارنجی جریمه 500 هزار تومانی دارد که این امر برای تمامی نقاط استان فارس و شهرهای همجوار در دیگر استان‌ها اعمال می‌شود.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: محدودیت‌ها با شدت و به صورت دقیق اعمال می‌شود و در مبادی ورودی و خروجی استان نیز این محدودیت‌ها برقرار است و خودروهای متخلف علاوه بر جریمه از مبادی استان برگشت داده می‌شوند.

قاسم‌پور با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی برای اعمال محدودیت‌ها در نیمه خردادماه بیان کرد: علاوه بر نیروی انتظامی سیستم‌های هوشمند نیز برای کنترل ورود و خروج و انجام محدودیت‌ها در نظر گرفته شده است.

 

وی درباره برگزاری مراسم‌های 14 و 15 خردادماه در استان فارس نیز عنوان کرد: با توجه به اینکه هیچ یک از شهرستان‌های استان قرمز نیستند امکان برگزاری مراسم با شرایط خاص وجود دارد به این نحو که در شهرهای نارنجی از جمله شیراز با رعایت دقیق پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی با حداکثر 100 نفر مشارکت‌کننده می‌توان این مراسم را برگزار کرد. در شهرهای زرد نیز برگزاری مراسم با رعایت پروتکل‌ها بلامانع است.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا درباره تجمعات انتخاباتی نیز گفت: دستورالعمل‌های مربوط به برگزاری تجمعات انتخاباتی اعلام شده که بر اساس آن تجمعات باید در فضای باز با رعایت فاصله 8 متر میان افراد و به مدت 2 ساعت برگزار شود.

قاسمپور تصریح کرد: ورودی و خروجی مکان‌های برگزاری تجمعات انتخاباتی باید کنترل شود و ازدحام جمعیت نشود و در فضاهای بسته و مسقف نیز امکان برگزاری تجمعات وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار