حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه اگر دولت جدید دارای زیرساخت قوی باشد میتواند بسیاری از مشکلات کشور را رفع کند، عنوان کرد: باید با شناخت شاخص ها، گزینه اصلح گام دوم انقلاب اسلامی را با قوت پیش برد و اشتیاق به حضور در انتخابات در مردم ایجاد کرد.
کد خبر: ۹۶۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴ 01 June 2021

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم در جلسه شورای اداری لارستان که در سالن اجتماعات شهید امامی لارستان برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) فردی اسلام شناس، حماسه ساز و فریادگر بودند که با بصیرت و زمان شانسی خود در مقطعی حساس انقلابی را ایجاد کردند که ایدئولوژی شرق و غرب را با چالش روبرو کند و فطرت های پاک را پایه گذاری کردند.

وی با بیان اینکه حاصل این انقلاب ایجاد حکومتی بود که فطرت های پاک ایجاد شود و در مقابل استکبار جهانی حتی در حال حاضر مقاومت ایجاد شود، افزود: رهبر معظم انقلاب نیز پس از امام خمینی با تدبیر حکیمانه خویش کشتی انقلاب را در این دنیای طوفان زده به سوی اهداف عالی نظام اسلامی پیش بردند و توطئه ها را خنثی نمودند.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه الان ارکان نظام اسلامی توکل بر خدا، توجه به مردم که رضایت مردم را به همراه داشته باشد و پیروی از رهبری خواهد بود و با این ارکان میتوان انقلاب را به پیش برد، تصریح کرد: انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و این دوره دارای ویژگی های خاصی است.

این استاد حوزه و دانشگاه انتخابات پیشرو را اولین انتخاباتی دانست که در گام دوم انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد، ادامه داد: بیانیه ای که رهبر معظم انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب بیان نمودند در آن اولین گام را انتخابات و روی کار آمدن دولت جوان انقلابی قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه وقتی که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و دولت جوان حزب الهی در کنار هم قرار بگیرد یعنی اهداف بیانیه توسط جوان انقلابی میتواند پیاده شود و باید مورد توجه قرار گیرد، خاطر نشان کرد: البته باید به افراد مجرب نیز توجه کرد و از آنها استفاده کرد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه اگر دولت جدید دارای زیرساخت قوی باشد میتواند بسیاری از مشکلات کشور را رفع کند، عنوان کرد: باید با شناخت شاخص ها، گزینه اصلح گام دوم انقلاب اسلامی را با قوت پیش برد و اشتیاق به حضور در انتخابات در مردم ایجاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید مسئولین خود حضور حداکثری داشته باشند و برای مردم نیز بسترسازی کنند، بیان کرد: وظیفه هر یک از مردم این است که در محدوده و بنا به وظایف خود این بسترسازی را صورت دهد.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه دشمن امروز به دنبال ناامید کردن مردم با استفاده از روش های مختلف است، گفت: دشمن با ابزارهای مختلف به دنبال ناامید کردن مردم است تا حضور حداقلی را در انتخابات به همراه داشته باشد.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه باید امید را در مردم به وجود آوریم، افزود: ما قبول داریم که جمهوری اسلامی مشکلاتی دارد اما جهان با مشکلات مختلف روبروست و مشکلات فقط مخصوص ایران نیست.

وی با بیان اینکه افتخار و جهادی که در زمان کرونا توسط گروه های جهادی و مدافعان سلامت صورت گرفت اتفاقی بی نظیر در جهان بود، تصریح کرد: کشوری که ۴۰ سال با تحریم روبروست اما چنین پیشرفتی را دارد.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه در کشور آمریکا و اروپا بسیار بیشتر از ما فقیر وجود دارد، اضافه کرد: با حضور و دعوت به حضور حداکثری در مقابل شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم و خانواده‌های آنان شرمنده نخواهیم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار