حسین زاده به شهروندان نسبت به مصرف جدی آب هشدار داد و گفت: شهرداری در کاشت درختان کم آب بر، تلاش کند، ضمن اینکه در هفته‌ای که گذشت نماینده مجلس نیز تلاش‌هایی را در همین راستا انجام دادند.
کد خبر: ۹۶۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 05 June 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های نمازجمعه لامرد ضمن عرض تسلیت رحلت جانگداز امام راحل و عرض تبریک به مناسبت انتخاب مقام معظم رهبری در این روز به عنوان رهبرجامعه مسلمین اظهار داشت: با رحلت امام، همه دل‌ها شکست و همه جا سیاه پوش شد، گویا عاشورای ۶۱ در دل خرداد ۶۸ نمایان شده بود.

وی گفت: انتخاب نایب بر حق امام (ره) آب سردی بر قلوب آتش گرفته از داغ امام بود که باعث شد قلوب همه مردم آرام گیرد و تا به امروز نیز با درایت، هدایت وکفایت و بزرگی مقام معظم رهبری، این مملکت در عالم گیتی درخشیده و از این به بعد هم خواهد درخشید.

وی افزود: باید با امام و خط امام همراه و همگام بود.

امام جمعه لامرد با اشاره به قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار کرد: تشکیل حکومت اسلامی از همین روز شروع شد، و اینکه امام می‌فرمایند انتظار فرج از نیمه خرداد کشم، در ۱۵ خرداد این قلوب به هم پیوسته شد.

او گفت: با ریخته شدن خون جوان‌ها، درخت اسلام جوانه زد که امروز این درخت تناوری شده است.

وی در خطبه دوم نماز به روز محیط زیست اشاره داشت و گفت: توجه اسلام به محیط زیست کم نیست، و یکی از ارکان توجه به محیط زیست موضوع آب هست.

حجت الاسلام حسین زاده به مشکل کمبود آب و فشار کم آب در منطقه اشاره کرد و گفت: کمی آب و بارش کمِ باران، کم بودن دبی آب از طرح محرم مشکلات لامرد را در حوزه آب زیاد کرده است.

حسین زاده به شهروندان نسبت به مصرف جدی آب هشدار داد و گفت: شهرداری در کاشت درختان کم آب بر، تلاش کند، ضمن اینکه در هفته‌ای که گذشت نماینده مجلس نیز تلاش‌هایی را در همین راستا انجام دادند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد محمد علی حیاتی نماینده فقید مردم شهرستان‌های لامرد ومهر در مجلس شورای اسلامی از خدمات وی تشکر و قدردانی کرد و گفت: حیاتی، به هر زحمتی بود آب را به منطقه رساند.

خطیب جمعه لامرد به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: بی رونقی انتخابات آرزوی دریرینه دشمن است، و دشمنی ۴۲ ساله نظام سلطه با مردم سالاری دینی همیشه بوده است.

وی افزود: به دلیل حساسیت فوق العاده انتخابات، ونقش تعیین کننده در سرنوشت کشور این انتخابات را برای دشمن بسیار حائز اهمیت کرده است، و به این دلیل بسیاری از توطئه‌ها و عملیات‌های مخرب دشمن دقیقاً برای انتخابات طراحی شده است.

وی به دیدار تصویری مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس نیز اشاره داشت و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موضوعی ضروری است که این مهم باید محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار