رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام کرد: با استناد به گزارش‌های دریافتی از میزبانی باشگاه فجر سپاسی و قشقایی،متاسفانه شرایط عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه پارس شیراز بکلی رعایت نشده است.
کد خبر: ۹۶۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ 06 June 2021

تابناک فارس هب نقل از ایرنا: دراین نامه که یکشنبه شانزدهم خرداد ماه تصویری از آن دراختیار ایرنا قرار گرفت، خطاب به هیات فوتبال فارس آمده است: بر اساس تصاویر و فیلم های دریافتی از روز مسابقه، مصداق عدم اجرای ابلاغیه ستاد ملی کرونا و پروتکل های بهداشتی صادره از سوی سازمان لیگ است.

این نامه افزوده است: از آنجا که این امر با وجود تذکرات مسئولین برگزاری مسابقات تاکنون محقق نشده از این رو مستندات و شواهد مربوطه جهت بررسی و تصمیم گیری تقدیم کارگروه ویژه مسابقات مستقر در فدراسیون فوتبال می شود.

به گزارش ایرنا، پیش از دیدار تیم‌های فوتبال قشقایی شیراز و استقلال خوزستان و پس از آن حاشیه‌هایی در ورزشگاه پارس شیراز به وجود آمد که منجر به درگیری و مجروح شدن چند نفر شد.

این بازی که شامگاه جمعه هفتم خرداد ۱۴۰۰ برگزار شد، قرار بود راس ساعت ۲۰ / ۱۹ دقیقه آغاز شود اما به دلیل حضور تماشاگران،ناظر فدراسیون پس از حدود ۱۰ دقیقه توقف، اجازه بازی را صادر کرد.

بر اساس مقررات، حضور تماشاگران در استادیوم به دلایل بهداشتی و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی مرتبط با کرونا ممنوع است.

همچنین دقیقه ۱۶ این دیدار باز هم بازی متوقف شد و این بار ناظر فدارسیون پس از مذاکره با یکی از ماموران نیروهای انتظامی پس از حدود سه دقیقه دوباره بازی شروع شد.

اما پس از پایان بازی تماشاگران منتسب به تیم قشقایی در حالی که مشغول شادی بودند برق ورزشگاه پس از چند لحظه خاموش شد و بازیکنان زمین بازی را ترک کردند و سپس درگیری بین هواداران قشقایی و دست اندرکاران ورزشگاه پارس رخ داد.

دیدار تیم های قشقایی شیراز و استقلال خوزستان با نتیجه یک بر صفر به سود تیم قشقایی پایان یافت.

همچنین به هنگام دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و چوکا تالش در رقابت های فوتبال دسته یک فوتبال کشور که یازدهم خرداد ماه در ورزشگاه پارس شیراز برگزارشد تعدادی از هواداران تیم فجر شهید سپاسی در ورزشگاه حضور داشتند و تیم محبوب خود را تشویق کردند.

این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود فجر شهید سپاسی پایان یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار