شیروانی گفت: با توجه به ورود به فصل گرما از شهروندان جهرمی درخواست می شود مصرف آب را مدیریت کنند تا شرایط بهره‌ مندی از این نعمت برای همه فراهم شود.
کد خبر: ۹۶۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳ 07 June 2021

تابناک فارسس به نقل از شبستان: «اسماعیل شیروانی» با تاکید بر اینکه افزایش حساسیت ‌ها در شست و شو‌ به علت شیوع بیماری کرونا، مصرف آب را به شکل قابل ملاحظه‌ ای افزایش داده است، گفت: با توجه به کاهش بارندگی‌ ها و خشکسالی به ویژه در جهرم که به صورت طبیعی همواره با کمبود آب مواجه بوده است و با شروع تابستان زنگ تنش آب به صدا درآمده و مدیریت مصرف آب باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

رئیس اداره آبفا جهرم با اشاره به اینکه از شهروندان خواستار کاهش ۱۰ درصدی میزان مصرف آب برای گذر از تابستان سخت و طاقت فرسا در سال ۱۴۰۰ هستیم، افزود: رعایت الگوی مصرف در همه بخش‌ ها ضروری است.

 

وی با تاکید بر اینکه گذر از بحران کم ‌آبی نیازمند عزم جدی و مدیریت جهادی است، عنوان کرد: افزایش مصرف آب با ورود کولر‌های آبی تشدید می ‌شود و این نگرانی ‌ها را برای تأمین آب 2 چندان می ‌کند.

 

به گفته شیروانی، نظارت بر کارکرد کولر‌های آبی شامل نصب سایبان، بررسی و کنترل نشت آب، کاهش ساعت استفاده در شبانه ‌روز و ساعات خنک، تا حدود ۳۰ درصد به کاهش مصرف آب می ‌انجامد.

 

رئیس اداره آبفا جهرم در پایان گفت: با توجه به شیوع کرونا و ورود به فصل گرما از شهروندان درخواست می شود مصرف آب را مدیریت کنند تا شرایط بهره‌ مندی از این نعمت برای همه فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار