تیم فوتبال شهدای قشقایی برای بقا در لیگ دسته یک فوتبال و تیم فجر شهید سپاسی هم برای صدرنشینی به مصاف حریفان می روند.
کد خبر: ۹۶۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸ 07 June 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: تیم قشقایی در هفته بیست وهشتم ٰ سه شنبه ۱۸ خرداد ماه در ورزشگاه پارس میزبان تیم ته جدولی گل ریحان البرز است و این بهترین فرصت برای شاگردان داریوش هرمزی سرمربی تیم قشقایی است تا با شکست این تیم که یکی از کاندیدای سقوط است ٰبه وضعیت خود در جدول سر و سامان دهند.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی هم در این هفته بدون داشتن سرمربی و همچنین چند بازیکن محروم در خرم‌آباد به مصاف تیم خیبر این شهر خواهد رفت که این دیدار برای هر ۲ تیم حائزاهمیت است زیرا هنوز هم تیم خیبر در جدول شانس صعود دارد.

تا پایان لیگ آزادگان تنها هفت هفته باقی مانده، هفت هفته ای که برای همه تیم ها از اهمیت ویژه ای برخودار استٰ، زیرا ۹ تیم بالای جدول با توجه به فشردگی شانس صعود دارند از این رو در دیدارهای اینده این تیم ها نیز شاهد بازی های جذاب و سرنوشت سازی خواهیم بود.

وضعیت تیم قشقایی

تیم قشقایی شیراز که یکی از شگفتی سازان لیگ طی ۲۷ بازی گذشته بوده و توانسته تیم های بالای جدول را شکست و متوقف سازد ٰاما به حقش نرسیده و هم اینک در جدول رده بندی با ۳۰ امتیاز در رده پانزدهم است و همچنان خطر در بیخ گوش این تیم در کمین است و باید به فکر افزودن به امتیازهایش باشد تا از منطقه خطر دور شود.

تیم جوان داریوش هرمزی در این لیگ نشان داد که در صورت ماندن می تواند در دور بعدی لیگ و همچنان با تقویت به عنوان مدعی ظاهر شود.

آنها بازیکنان جوانی را مطرح کردند که آینده خوبی دارند و در صورتی که وارد حاشیه نشوند این تیم را برای ۲ سال آینده تضمین خواهند کرد.

دوندگی، دادن پاس های متوالی و میل به گل زنی بیش از هر چیز در تیم قشقایی نمایان است؛ اعضای این تیم ضد حمله های خطرناکی دارند که تاکنون اکثر تیم ها از این شیوه ضربه خورده اند.

کاندیدای سقوط با اما و اگر

با این حال هر چند حریف این هفته تیم قشقایی یکی از کاندیدای سقوط است اما می خواهند از حیثیت خود دفاع کنند برای همین کار را برای حریفان سخت می کنند.

گل ریحان البرز که در دوره لیگ گذشته یکی از تیم های خوب و حتی مدعی بود رفته رفته به دلایل مالی تحلیل رفت و در این دوره نتایج بسیار بدی کسب کرده و با دریافت ۵۰ گل ضعیف ترین خط دفاع لیگ را دارد و بازدن ۲۱ گل در حمله ضعیف است که به نظر می رسد با توجه به وضعیت موجود این تیم سقوطش به دسته دوم باید قطعی باشد.

تیم قشقایی شیراز قطعا این تیم را دست کم نخواهد گرفت چون حریف چیزی برای از دست دادن ندارد، برای همین هم باید با حوصله و بدون عجله با این تیم بازی کرد و حتی در صورت استفاده از فرصت ها می توان با زدن گل های زیاد وضعیت خود را از نظر گلزنی هم بهبود بخشید.

داشتن گل زده و خورده بهتر در جدول در پایان لیگ برای تیم ها مهم است و شاید سرنوشت آنها حتی به داشتن یک گل زده بیشترهم کشیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار