با اعلام رسمی اسامی داوطلبان انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، تبلیغات رسمی آنها از ۲۰ تا ۲۶ خرداد امسال خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ 08 June 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: معاون استاندار وفرماندار ویژه لارستان گفت: بر اساس فهرست نهایی اعلام شده از سوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ، تعداد ۴۰ داوطلب در شهر لار، ۱۰ نفر جویم، ۹ نفر بنارویه و هشت نفر نیز در شهر بیرم تایید صلاحیت شدند و برای حضور و رقابت در این عرصه حضور دارند.

جلیل حسنی سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: همچنین در شهرهای عمادشهر، خور، دهکویه و لطیفی نیز به ترتیب هفت، ۱۱، ۱۸ و ۱۳ نفرتایید نهایی شدند که اسامی و نیز کد مربوطه همه داوطلبان بر اساس ماده ۵۶ آیین نامه اجرایی انتخابات آگهی و منتشر شد.

با اعلام رسمی اسامی داوطلبان انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، تبلیغات رسمی آنها از ۲۰ تا ۲۶ خرداد امسال خواهد بود.

حسنی با بیان اینکه تمام زیرساخت ها، امکانات و شرایط لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، امن ، قانونمند، باشکوه و با حضور حداکثری و امیدبخش مردم در روز ۲۸ خردادماه جاری در این شهرستان فراهم است، گفت: با توجه به شرایط کرونایی و حفظ سلامت مردم شمار شعبه ای اخذ رای در این شهرستان حدود ۱۵ درصد نسبت به انتخابات گذشته افزایش یافته است.

او بیان کرد: تعداد شعبه های اخذ رای در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در لارستان، ۱۳۹ شعبه پیش بینی شده است که از این تعداد ۷۴ شعبه در مناطق شهری و ۶۵ مورد نیز در روستاها اعم از ثابت وسیار برای جمع آوری آرای مردم پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: بیش از پنج هزار نفر نیز مجموع کل عوامل و برگزار کننده دخیل و سهیم در برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در لارستان هستند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی ، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز واقع است.



برچسب ها: تبلیغ ، تبلیغ شورا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار