معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا از امروز پنج‌شنبه (۲۰ خرداد) در لارستان همزمان با سایر نقاط کشور آغاز شد
کد خبر: ۹۷۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ 10 June 2021

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی در گفتگو با کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان لارستان افزود: تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا از فردا پنج‌شنبه ۲۰ خرداد در منطقه لارستان بزرگ همزمان با سایر نقاط کشور آغاز می‌شود که این فرآیند تا ۲۴ ساعت قبل از انتخابات یعنی ساعت ۷ صبح پنج‌شنبه (۲۷ خرداد) ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان لارستان از ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها خواست قانون، اخلاق و رعایت وجدان را سرلوحه کار خود قرار دهند تا زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور فراهم شود.

فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: رقابت سالم، بدون توهین، افترا و تهمت باید مورد نظر نامزد‌ها و طرفداران آنها باشد و به جای تخریب، فقط برنامه‌های خود را اعلام کنند.

معاون استاندار فارس همچنین اظهار کرد: تعداد شعبه های اخذ رای در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در لارستان ۱۳۹ شعبه پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۷۴ شعبه در مناطق شهری و ۶۵ مورد نیز در روستاها اعم از ثابت وسیار برای جمع آوری آرای مردم پیش بینی شده است.

حسنی با بیان اینکه ۳۱۸ نفر از داوطلبان لارستانی بر کرسی شوراهای اسلامی شهر و روستا تکیه می زنند، یادآور شد که بیش از پنج هزار نفر نیز مجموع کل عوامل و برگزار کننده دخیل و سهیم در برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در لارستان هستند.

فرماندار ویژه لارستان اضافه کرد: تعداد داوطلبان در این دوره در حوزه شهری ۱۲ درصد و در مناطق روستایی نیز ۱۱ درصد نسبت به دوره پنجم در شهرستان لارستان رشد داشته است.

حسنی با بیان اینکه همه شرایط، امکانات، تدابیر و تمهیدات لازم برای یک انتخابات باشکوه، سالم، امن و قانونمند در شهرستان لارستان فراهم است، گفت: امسال با توجه به شرایط کرونا و لحاظ نمودن همه شرایط، بنا داریم که انشاالله مشارکت حداکثری را با تجمعات حداقلی رقم بزنیم.

برچسب ها: تبلیغات ، شورای شهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار