رئیس ستاد مرکزی و مردمی دولت مردمی ایران قوی ۱۴۰۰ فارس گفت: دلیل اصلی لغو سفر آیت‌الله رئیسی به شیراز سلامت مردم بوده است، هرچند در همین شهر اقداماتی بدون توجه به کرونا در حال انجام است.
کد خبر: ۹۷۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ 11 June 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: رئیس شورای راهبردی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در نشستی با اصحاب رسانه اظهار داشت: سفر آیت‌الله رئیسی به شیراز هنوز قطعی نشده بود که مصاحبه‌ای انجام شد و در صورتی که در حد گمانه زنی بود، پیرامون این سفر اظهارنظر کردند.

حجت‌الاسلام محی‌الدین طاهری با بیان اینکه مواضع رسمی و امور مرتبط با آیت‌الله رئیسی توسط ستاد مرکزی و شورای راهبردی انجام می‌شود، تاکید کرد: هر کدام از ستادها که بخواهند همراه و هماهنگ با ما فعالیت کنند، معاونت هماهنگ کننده باید آنها را تایید نمایند.

رئیس شورای راهبردی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در فارس درخصوص لغو سفر وی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی آیت‌الله رئیسی، سلامت مردم در این شرایط می‌باشد و به دلیل عشق و علاقه خاصی که آحاد مردم نسبت به ایشان دارند، رعایت پروتکلها سخت بود.

وی با اشاره به رعایت نشدن پروتکلهای بهداشتی در خوزستان در پی حضور آیت‌الله رئیسی گفت: امکان رعایت پروتکلها حتی در ورزشگاه های ما وجود ندارد و به همین دلیل سفر لغو شد و در آینده شاید به صورت محدود و کنترل شده امکان آن میسر شود.

ستاد مرکزی محور برنامه‌های آیت‌الله رئیسی

رئیس ستاد مرکزی و مردمی دولت مردمی ایران قوی ۱۴۰۰ فارس با اشاره به اینکه دلیل لغو سفر آیت‌الله رئیسی به شیراز حفظ سلامت مردم بوده است، بیان کرد: آیت‌الله رئیسی همانند دیگر کاندیدای ریاست جمهوری، ستادی را به وزارت کشور معرفی و مسئولانی را برای استانها معرفی کرده است.

مجید فروردین با بیان اینکه قصد جلوگیری از فعالیت سایر ستادها را نداریم، اظهار کرد: محبوبیت بالای آیت‌الله رئیسی سبب شده که بسیاری از ستادها خودجوش برای وی راه اندازی کنند اما برخی هماهنگی لازم را ندارند.

وی ادامه داد: اغلب ستادهای فعال در پی تبلیغ آیت الله رئیسی هستند و معدودی نفوذی نیز به دنبال سوءاستفاده می‌باشند.

فروردین با تاکید بر نامه ارسال شده به وزارت کشور بیان داشت: از روز سه شنبه موضوع سفر آیت‌الله رئیسی به شیراز مطرح شد و در حالی که ما به دنبال مکانی برای برگزاری بودیم و هنوز در شورای تامین به سرانجام نرسیده بود، برخی دنبال مصاحبه بودند.

انتهای پیام/س

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار