خطیب جمعه کوار گفت: با تاکید بر اینکه باید شوراها مردمی باشند نه جناحی، افزود: یک عضو شورا باید قانون گرا باشد واز قانون شکنی پرهیز کند.
کد خبر: ۹۷۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 12 June 2021

تابناک فارس به نقل ازمهر: حجت الاسلام مجید گشول، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کوار ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی بر حفظ انقلاب با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تاکید کرد.

وی بصیرت را لازمه اصلی برای مشارکت حداکثری و انتخابی اصلح دانست و اظهار داشت: رئیس جمهور شایسته کسی است که معتقد به گفتمان انقلاب اسلامی و دغدغه مند نظام باشد.

خطیب نماز جمعه کوار بیان کرد: اصلح کسی است که ناسازگار با ظلم باشد و مبارزه با فساد را اولویت خویش بداند.

حجت الاسلام گشول تصریح کرد: عدالت خواهی، ولایت پذیری، تحول خواهی، جوانگرایی و دارای برنامه بودن از اولویت‌های رئیس جمهور بعدی باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوار همچنین به انتخابات شوراها و ضرورت انتخاب نامزدهای شایسته نیز اشاره کرد و گفت: در شورای شهر باید افرادی ورود کنند که کاردان، متخصص، امین، دلسوز مردم باشند.

حجت الاسلام گشول لازمه تشکیل شورایی کار آمد و قوی را وجود افرادی خدمتگزار و پرتلاش و در بدنه شورایی دانست.

او با تاکید بر اینکه باید شوراها مردمی باشند نه جناحی، افزود: یک عضو شورا باید قانون گرا باشد واز قانون شکنی پرهیز کند.

امام جمعه کوار ادامه داد: تقوای سیاسی و اجتماعی اقتضا می‌کند در تبلیغات برای انتخابات اسراف و ریخت و پاش و ولنگاری نشود.

حجت الاسلام گشول در خاتمه گفت: با رعایت تقوای فرهنگی در تبلیغات انتخابات از شایعه پراکنی، تهمت، غیبت، دروغ، افترا، بدگویی، ناسزا و ناروا پرهیز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار