محمد مهدی برومندی در سفر به استان فارس با اشاره به اینکه دشمن در جنگ اقتصادی، در بخش کشاورزی سفره های مردم را هدف گرفته است، ابراز کرد: بخش کشاورزی به تحریم ها "نه" بسیار محکمی گفت وبه عنوان تنها بخشی بود که رشد اقتصادی مثبت داشت.
کد خبر: ۹۷۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ 13 June 2021

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ، معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در بودجه سال جاری ۸ هزار میلیارد تومان یارانه تسهیلات کشاورزی دیده شده است که در قالب تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه بخش کشاورزی از جمله ایجاد سایبان استفاده می شود.

محمد مهدی برومندی در سفر به استان فارس با اشاره به اینکه دشمن در جنگ اقتصادی، در بخش کشاورزی سفره های مردم را هدف گرفته است، ابراز کرد: بخش کشاورزی به تحریم ها "نه" بسیار محکمی گفت و
به عنوان تنها بخشی بود که رشد اقتصادی مثبت داشت.
به گفته وی؛ با وجود تحریم‌ها، جنگ اقتصادی و محدودیت‌های زیاد سال گذشته از جمله شیوع ویروس کرونا، بخش کشاورزی کشورمان نزدیک به ۶ میلیارد دلار درآمد ارزی داشت.
برومندی؛ نگاه توسعه ایی در بخش کشاورزی را یک نگاه دانش محور دانست و افزود: بنا داریم با توسعه پایدار در بخش کشاورزی، حفظ آب، خاک و منابع برای نسل های آینده تداوم پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار