نماینده مردم شهرستان‌های آباده و بوانات در مجلس با تاکید بر اینکه سفر اخیر ‌رئیسی به ‌خوزستان با هماهنگی کامل با ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت بود، گفت: ‌رئیسی با صداقت کامل به این شبه‌افکنی درباره سفر پاسخ داد. ‌
کد خبر: ۹۷۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ 13 June 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: رحیم زارع با بیان اینکه عمده مشکلات و معضلاتی که در دولت یازدهم و دوازهم شاهد آن بودیم به دلیل عدم هماهنگی با قوای دیگر بود، اظهار داشت: یکی از فاکتورهای اقتدار دولت ها تعامل و هماهنگی مداوم با دیگر قوا است.

وی با بیان اینکه باید به این باور برسیم که هدف تمام مسئولان به ویژه قوای سه‌گانه تلاش در جهت خدمت به ملت و کاهش مشکلات کشور است، گفت: یقینا مسئولی که از جنس مردم باشد، هیچ تفاوتی میان خود و ملت قائل نباشد و تمام توجه و نگاهش را به سرمایه‌های داخلی کشور معطوف کند، می‌تواند دولتی مقتدر ایجاد کرده و در مسیر بهبود امور ملت قدم بردارد.

 

نماینده مردم آباده و بوانات با بیان اینکه دستگاه قضا همانطور که آقای رئیسی در مناظره نیز بیان کردند، یکی از مجموعه‌هایی است که مدام مطیع قوانین ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و هست، افزود: آقای رئیسی سفر به استان همدان و خوزستان را با تاخیر قابل توجهی انجام دادند چراکه به صلاحدید ستاد ملی مقابله با کرونا نبود.

وی با تاکید بر اینکه سفر اخیر آقای رئیسی به استان خوزستان با هماهنگی کامل با ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت بود، بیان کرد: آقای رئیسی با صداقت کامل به این شبه‌افکنی درباره سفر به استان خوزستان پاسخ داد و یقینا به دل مردم نیز نشست؛ چراکه صحبت‌های آقای رئیسی از دل برآمده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار