روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا اعلام کرد که طی ۴۸ ساعت گذشته ۴۰ بیمار جدید مبتلا یا مشکوک ابتلا به کروناویروس در این شهرستان شناسایی شده‌اند.
کد خبر: ۹۷۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ 13 June 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا، از ابتدای شیوع این بیماری تا روز ۲۲ خرداد، ۱۴ هزار و ۴۲۹ مورد مثبت ابتلا به کروناویروس در شهرستان فسا شناسایی شده است.

آمار بهبود یافتگان قطعی بیماری کرونا در فسا تا روز شنبه ۲۲ خرداد ۱۴ هزار و ۱۳۰ نفر بوده‌اند که ۳۴۳۲ مورد آن مربوط به ۱۴۰۰ است و تعداد جان باختگان از این بیماری نیز ۲۴۰ نفر اعلام و یادآور شده است که ۶۶ مورد از مرگ‌ها مربوط به امسال بوده است.

دانشگاه علوم پزشکی فسا با اشاره به اینکه این شهرستان در وضعیت زرد و با خطر متوسط قرار دارد، روند ابتلا را صعودی اعلام کرده و هشدار داده است که با توجه به شیوع گسترده ویروس جهش یافته، مراقبت از سالمندان، کودکان و بیماران با مشکلات زمینه ای و مادران باردار در برابر این بیماری ضروریست.

روابط عمومی علوم پزشکی فسا، وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان را شکننده اعلام و تاکید کرده است که لازمه حفظ شرایط موجود یا بهبود وضعیت شیوع بیماری، رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از مسافرت و برگزاری میهمانی و دورهمی و تجمع است.

 

برچسب ها: کرونا ، فسا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار