نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه وضعیت امروز کشور ما سخت‌تر از جنگ تحمیلی نیست، اظهار داشت: چگونه می‌شود که آن زمان با همت و اراده و درایت دشمن غدار شکست داد؟ موضوع بورس و روغن و مرغ و غیره ظلمی است که دولت به مردم کرد اما اینها قابل حل شدن است و موضوع اصلی نیست.
کد خبر: ۹۷۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ 14 June 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: روح‌الله نجابت در ستاد جوانان آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه انتخابات 28 خرداد همان مقطع حساس کنونی است که همیشه حرفش را زدیم، اظهار داشت: در شرایطی که عملکرد دولت فعلی به شدت ناامیدکننده بوده و مردم به حق از کارنامه این دولت گلایه دارند.

وی گفت: اینکه ما تلاش کنیم مشارکت در انتخابات افزایش پیدا کند بسیار اهمیت دارد و نباید دست کم گرفته شود. در چند روز باقی مانده باید با افرادی که گلایه دارند، نشست و حرف زد، فارغ از اینکه به کدام یک از 7 نفر نامزد ریاست جمهوری رای می‌دهند تلاش کنیم تا مشارکت افزایش پیدا کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان با اشاره به فعالیت شبکه‌های بیگانه و تلاش برای دلسرد کردن مردم در انتخابات افزود: دشمنان قسم خورده 42 ساله انقلاب اسلامی که چه در زمان پیروزی انقلاب و چه در زمان دفاع مقدس و طی این سال‌ها هر زمان ملت ایران حماسه آفریدند با بغض و غیظ نگاه کردند همه دنبال این هستند که بگویند در انتخابات شرکت نکنید.

 

نجابت بیان کرد: در فضای کنونی کشور ما یک مقدار سخت شده که فعال شویم و شور و نشاطی که همیشه بوده البته یک عامل مهم کرونا است که باید با حفظ پروتکل‌ها تلاش کنیم و صحبت کنیم و استدلال کنیم که چرا شرکت در انتخابات مهم است.

وی با اشاره به اینکه عملکرد مجلس فعلی و گذشته را با هم مقایسه کنید، عنوان کرد: طراز این مجلس به واسطه وجود افراد کارآمد در سرمجموعه کار قابل اعتناتر است از اینکه مشارکت نکنیم یا اینکه به افرادی که صلاحیت ندارند رای دهیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه مهم‌تر از هر چیزی حفظ و رعایت اخلاق است، تصریح کرد: اگر طرفدار آیت‌الله رئیسی هستیم نباید عاملی شویم که بی‌احترامی و بی‌اخلاقی نسبت به دیگران شویم چراکه خود ایشان نیز در مناظرات اخلاق را به احسن وجه رعایت کردند.

نجابت با بیان اینکه درد و مسائل مردم در حوزه معیشت و اقتصاد داد همه را بلند کرده است، گفت: انتخاب نامزد شایسته که بتواند کشور را از این گذرگاه نجات دهد، اینکه کسی در تبلیغات انتخاباتی از این فرصت بی‌بدیلی که نظام جمهوری اسلامی در صداوسیما و رسانه‌ها به او داده استفاده کند برای تخریب دیگران این ظلم آشکار است.

وی افزود: کسی که در صحنه آمده، حرف برای گفتن دارد و استدلال می‌کند توانایی مدیریت دارد و سابقه‌اش در مسئولیت‌های که بوده روشن است؛ آیت‌الله رئیسی در آخرین شغل خود در قوه قضائیه در میدان بوده، از نزدیک مسائل و مشکلات مردم و واحدهای تولیدی را دیده و آنها راه دوباره راه‌اندازی کرده است. دست مفسدین و فاسدین را از مجموعه قوه قضائیه کوتاه کرده و هم ناامن کرده فضا را برای کسانی که به دنبال این هستند که از راه‌های غیرقانونی کار را پیش ببرند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه وضعیت امروز کشور ما سخت‌تر از جنگ تحمیلی نیست، اظهار داشت: چگونه می‌شود که آن زمان با همت و اراده و درایت دشمن غدار شکست داد؟ موضوع بورس و روغن و مرغ و غیره ظلمی است که دولت به مردم کرد اما اینها قابل حل شدن است و موضوع اصلی نیست.

نجابت گفت: ظلمی که در این 8 ساله به مردم و کشور شد این است که اعتماد مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی و مسئولانش رو به کاهش گذاشت. در این 8 سال اعتماد مردم را سلب کردند. وقتی رئیس‌جمهور کشور با مردم صادق نیست دیگر چه چیزی از اعتماد مردمی می‌ماند. بزرگترین پشتوانه این کشور حمایت مردمی بود که امروز اعتماد مردمی رو به کاهش گذاشته است.

وی افزود: تلاش کنیم و با یک غیرت و همتی در این چند روز باقی مانده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در میادین و چهارراه‌ها تبلیغ کنیم هم شوری به شهر دهیم برای شرکت در انتخابات و هم با تبلیغ درست و بیان نقاط قوت آیت‌الله رئیسی به انتخاب اصلح کمک کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار