نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: در ارتباط با بنزین هم مردم در واقع بازی داده شدند و با وجود اینکه تصمیمات در دولت اتخاذ شده، آقای رئیس جمهور پس از گرانی بنزین این گونه عنوان کرد که من روز جمعه فهمیدم بنزین گران شده است.
کد خبر: ۹۷۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ 14 June 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: ماجرای گرانی بنزین در آبان 98 اولین چیزی نیست که دولت به وسیله آن مردم را با آن بازی دهد.

وی افزود: ما در موارد مختلف شاهد بازی دادن مردم توسط دولت بودیم که از جمله آن می‌توان به موضوع مربوط به ارز 4200 تومانی و کالاهای اساسی و همچنین موضوع گرانی بنزین اشاره کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه یکباره بنزین گران شود و مردم صبح روز جمعه برخیزند و ببینند بنزین گران شده رفتار درستی در قبال مردم نیست و باید از قبل زمینه‌سازی‌ها در مورد گرانی بنزین انجام می‌شد.

قادری خاطرنشان کرد: در موضوع ارز 4200 تومانی هم حجم بالایی از منابع ارزی کشور به بهانه تامین کالاهای اساسی در اختیار عده‌ای خاص قرار گرفت اما کالای ارزانی به دست مردم نرسید و بعضا کالاها گران‌تر از قیمت آزاد در اختیار مردم قرار گرفت.

وی افزود: در ارتباط با بنزین هم مردم در واقع بازی داده شدند و با وجود اینکه تصمیمات در دولت اتخاذ شده، آقای رئیس جمهور پس از گرانی بنزین این گونه عنوان کرد که من روز جمعه فهمیدم بنزین گران شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار