بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۷۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 15 June 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس  گفت: این جشنواره با شعار «آینده ساختنی است» و با محور‌های موضوعی امید‌ها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی برگزار می‌شود.

سعیدرضا کامرانی افزود: این دوره از جشنواره قصه‌گویی به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

وی افزود: بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در ۵ بخش شامل بخش‌های «علمی»، «ملی»، «بین‌المللی»، «قصه‌های برتر»، «قصه‌های ۹۰ ثانیه و پادکست» برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: بخش علمی شامل پایان نامه ها، تحقیق و پژوهش در حوزه قصه گویی است.

سعیدرضا کامرانی افزود: افراد بالای ۱۲ سال که علاقمند به شرکت در بخش «ملی» هستند، می‌توانند فایل قصه گویی خود را در بخش‌های در پایگاه اطلاع رسانی جشنواره بارگزاری کنند.

وی افزود: بخش «بین‌الملل» نیز شامل رقابت مجازی قصه‌گویان منتخب سایر کشور‌ها و قصه‌گویان برگزیده‌ی ۲۲ دوره جشنواره قصه‌گویی در مراحل منطقه‌ای، ملی یا بین‌الملل، قصه‌گویان و مجریان حرفه‌ای دارای سابقه اجرا در رسانه ملی و تئاتر کشور است.
وی افزود: در بخش «قصه‌های برتر» مربیان کانون و افرادی که به صورت حرفه‌ای در حوزه قصه‌گویی فعالیت دارند، در صورت کسب امتیاز لازم بر اساس جدول امتیازات مشخص شده، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کامرانی گفت: «پادکست» هم به عنوان یک بخش نوپا در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، فرصتی تازه برای آن دسته از علاقه‌مندان به قصه‌گویی است که می‌خواهند از طریق ابزار‌های نوین به ترویج این هنر بپردازند و مسابقه «قصه‌های ۹۰ ثانیه» با عنوان «قصه زندگی من» امسال نیز همچون دو دوره گذشته در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: مهلت ارسال آثار در بخش‌های ملی، بین المللی و قصه‌های برتر پایان خرداد، در بخش پادکست و قصه‌های ۹۰ ثانیه تا ۱۵ مرداد و در بخش علمی ۲۰ شهریور امسال است.

کامرانی گفت: نفرات برتر بیست‌وسومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با مراسم اختتامیه در شب یلدا معرفی خواهند شد.

برچسب ها: جشنواره ، قصه گویی ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار