تیم فجرشهید سپاسی شیراز در هفته ۲۹ رقابت های فوتبال دسته یک کشور مقابل تیم رایکا بابل با زدن 2 گل به برتری دست یافت و بدون احتساب دیگر بازی ها که در حال برگزاری است به صدر جدول تکیه زد.
کد خبر: ۹۷۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 15 June 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: این بازی که در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد، تیم میزبان با ارایه یک بازی حساب شده با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را مغلوب کرد.

فجریها برای اینکه همچنان به عنوان مدعی باقی بمانند راهی به جز شکست تیم رایکا نداشتند و برای همین از ابتدای بازی فشار زیادی را روی دروازه حریف آوردند و این تیم را به لاک دفاعی فرو بردند اما رفته رفته بابلی ها بازی را به میانه میدان کشاندند.

شاگردان علی اصغر کلانتری در این دیدار با دادن پاس های زیاد و بردن بازی به عرض زمین تاکتیک خود را به حریف دیکته کردند و موفق به شکست حریف شدند.

اما در آن سوی میدان تیم رایکا که در رده سیزدهم قرار دارد و سقوط این تیم را تهدید می کند در این بازی سعی داشتند با دفاع چند لایه ابتدا گل نخورند و سپس بر روی ضد حمله نگاهی هم به دروازه فجر داشتند.

سرانجام زردپوشان شیرازی که برای گل بی تابی می کردند تا دقیقه ۲۹ بازی صبرکردند، در این لحظه به دنبال خطایی که بر روی دانیال کردستانی هافبک فجر درون محوطه ۱۸ تیم رایکا صورت گرفت، داور نقطه پنالتی را نشان داد و حمید نعمتی موفق شد ضربه پنالتی را تبدیل به گل کند تا خیال فجری ها راحت شود.

فرصت های از دست رفته

همچنین در لحظات پایانی نیمه نخست بازی، بازیکنان تیم فجر برای اینکه اندوخته خود را دو برابر کنند باز هم دست به حمله زد و بارها نیز تا آستانه فروپاشی دروازه تیم حریف پیش رفتند اما مهاجمان این تیم در زدن ضربه آخر دقت لازم را نکردند تا این نیمه با همان یک گل تمام شود.

با شروع نیمه دوم باز هم فجریها که زدن یک گل را اندوخته مناسبی نمی دانستند بازی را در دست گرفتند و در دقیقه ۶۵ از روی نقطه پنالتی به گل دوم رسیدند .

در این لحظه توپ به دست مدافع تیم رایکا برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد که با اعتراض تیم میهمان همراه شد اما پس از چند دقیقه وقفه در بازی ،سرانجام فرزان دانا توپ را به گل دوم تیم فجر تبدیل کرد.

دقیقه ۸۶ هم ضربه سر مجتبی مرتضوی بازیکن تیم فجر با اختلاف اندکی به بیرون رفت تا فجری ها به گل سوم نرسند.

در این نیمه بازیکنان تیم رایکا برای جبران گل های خورده تا پشت محوطه جریمه تیم فجر پیش رفتند که با دفاع خوب تیم میزبان همراه شد و سرانجام این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود فجر پایان یافت.

حاشیه این دیدار

بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی قبل از شروع بازی با در دست داشتن پلاکاردی که عکس زنده یاد نادر دست نشان سر مربی تیم رایکا بابل که اخیرا به دلیل ابتلا به کرونا جانش را از دست داده بود ، یادش را گرامی داشتند .

حبیب شاکری کمک مربی تیم رایکا به دلیل اعتراض، توسط داور بازی از روی نیمکت اخراج شد.

داور این بازی برای نیمه دوم چهار دقیقه وقت تلف شده محاسبه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار