نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بخشی از قوانین در شان ملت نیست که از جمله قوانین تجارت، تعلیم و تربیت قوانین شهرداری‌ها متناسب با تحول بزرگی که ملت ایران در عصر حاضر آفریدند نیست.
کد خبر: ۹۷۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 16 June 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: ابراهیم عزیزی در جمع مدیران جریان انقلابی حامی آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مردم در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند خالق حماسه‌های بزرگ بوده‌ و تمام جهانیان رابه شگفتی وا داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه مدیرانی که در چند دهه اخیر در کار اجرایی نقش داشته‌اند می‌توانند در امر مهم انتخابات نقش آفرینی کنند، عنوان کرد: برخی دولت‌ها در 4 دهه اخیر نتوانسته‌اند حق مردم را ادا کنند و امانتدار خوبی نبوده‌اند.

عزیزی با تاکید بر اینکه ما در علوم مختلف نقش خوبی داشتیم، افزود: سزاوار نیست برای اثبات خودمان نظام را ناکارآمد جلوه دهیم و در عرصه‌های ملی و بین‌المللی نقش موثری داشتیم.

وی با تاکید بر اینکه در بخشی از عرصه‌ها خوب ظهور نکرده‌ایم و مشکلاتی برای مردم ایجاد شده است، ادامه داد: نظام در ساحل مدیترانه و در حیاط خلوت آمریکا ظهور مقتدرانه‌ای دارد اما در کشور قرارگاه مرغ می‌زنند و صف مرغ و نان تشکیل می‌دهند.

عزیزی بیان کرد: ما در بخش داخلی دو موضوع داشته‌ایم که نتونسته ایم آن را برطرف کنیم البته جریان انقلاب در مقاطعی نتوانسته نقش خودرا ایفا کند و به خاطر این مشکلاتی در عرصه‌های مختلف متوجه کشور شده است.

وی خاطرنشان کرد: ناکارآمدی قوانین موضوع بسیار مهمی بوده که خلأهایی را درکشور ایحاد کرده و تاکنون نزدیک 13 هزار قانون تصویب شده و به دلیل تورم قوانین، ناکارآمدی و تقلیدی آنان بخشی از ناکارامدی را موجب شده است.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بخشی از قوانین در شان ملت نیست که از جمله قوانین تجارت، تعلیم و تربیت قوانین شهرداری‌ها متناسب با تحول بزرگی که ملت ایران در عصر حاضر آفریدند نیست.

عزیزی افزود: دومین معضل کشور مدیرانی است که بر مبنای اندیشه‌های اسلامی روی کار نیامدند و در عرصه‌ها مسئولانه رفتار نکردند.

وی با اشاره به اینکه هر زمانی در موضوع مجلس منطقی و هوشمندانه برخورد کردیم دستاوردهای خوبی داشتیم گفت: در حوزه اجرا هم زمانی که انتخاب خوبی داشتیم به موفقیت‌های بزرگی رسیده‌ایم.

عزیزی ابراز کرد: در این مقطع حساس هم وارد یک عرصه تحول آفرین و سرنوشت‌ساز شده‌ایم که اگر این تحربه را خوب عمل نکنیم و مسئولانه وارد عمل نشویم متضرر خواهیم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار