استاندار فارس گفت: با توجه به مواجهه ۱۴ شهر و افزون بر ۵۰۰ روستای استان با بحران کم آبی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان توجه بیشتری به تامین اعتبار برای عبور از این چالش در روزهای پیش رو داشته باشد.
کد خبر: ۹۷۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ 16 June 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: عنایت‌الله رحیمی، چهارشنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در شیراز، با بیان اینکه ۸۵ درصد اعتبارات فارس متمرکز ملی است و ۱۵درصد آن در اختیار استان قرار داده می‌شود افزود: اختیاراتی که ما در این زمینه داریم از سه تا پنج درصد فراتر نیست و اعتبارات باید براساس دستورالعمل بودجه، هزینه شود.
وی ادامه داد: این ساختار بودجه اجازه نمی‌دهد بر اساس نیازها و اولویت‌های استان تصمیم گیری کنیم و لذا ضرورت دارد که تغییراتی در ساختار بودجه ایجاد شود.
او اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی، واحدهای شهرستانی خود را توجیه کنند که بر مبنای واقعیت‌ها در کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها فعال باشند.
استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم تلاش برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان اضافه کرد: تکمیل این پروژه‌ها از هدر رفتن سرمایه‌های به کار گرفته شده جلوگیری می‌کند و بنابراین نباید به دنبال تعریف پروژه جدید باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار