عضو کمیسیون عمران با اشاره به اینکه تشویق دولتمردان به سرمایه‌گذاری مردم در بازار سرمایه باعث شد تا مردم و اقشار عادی سرمایه‌هایشان را با هدف تولید و اشتغالزایی وارد این بازار کنند، تصریح کرد: اما وارد نشدن سرمایه‌های مردم به تولید باعث شد تا کلاه بزرگی سر مردم گذاشته شود که طبیعی است این اتفاقات باعث دلسردی مردم می شود.
کد خبر: ۹۷۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴ 16 June 2021

تابناک فارس به نقل از ایلنا: علیرضا پاک‌فطرت با بیان اینکه بی شک افرادی که در انتخابات شورا رد صلاحیت شدند نباید نسبت به انتخابات و آینده بی‌اهمیت باشند، افزود: نباید فراموش کرد که پارلمان شورای شهر به صورت مستقیم با زندگی، حمل و نقل و ... مردم تاثیر دارد و مردم می توانند با انتخابات بهترین‌ها و افراد با تجربه اتفاقات مناسبی رقم بزنند.

نماینده شیراز و زرقان با اشاره به اینکه مردم به هیچ وجه به صورت چشم بسته به پای صندوق نروند و به لیستی که بسیاری از آنها را هم نمی‌شناسند رای بدهند،گفت: حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای می‌تواند باعث پیشرفت شهر در چهار سال آینده شود.

 

مسئولان می‌توانستند موضع راحت تری به انتخابات شوراها داشته باشند

وی با اشاره به اینکه به‌رغم ورود نماینده‌ها به موضوع رد صلاحیت‌ها اما باز هم مسئولان می‌توانستند موضع راحت‌تری نسبت به تأیید صلاحیت‌ها داشته باشند، ادامه داد: موضوع تأیید صلاحیت ها در دیگر از استان ها به مراتب بهتر از فارس بود.

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه مسئولان می توانستند موضع راحت و ساده تری نسبت به انتخابات شوراها داشته باشند، گفت: بی شک مسئولان می توانستند نسبت به مسائل های کوچک چشم پوشی کنند.

نماینده شیراز و زرقان با بیان اینکه معتقدم که در شرایط فعلی و برای حضور پر شور مردم به پای صندوق های رای نیاز است تا افراد تاثیر گذار و معتمدین شهرها ضرورت و اهمیت مشارکت حداکثری را به مردم گوشزد کنند گفت: ذکر این نکته ضروری است که مردم اگر این موضوع را درک کنند که یک رای چقدر تاثیر در ثبات سیاسی، اقتصادی امنیتی و .... دارد قطعا از رفتن به پای صندوق های رای استقبال می کنند.

عضو کمیسیون عمران با اشاره به اینکه تبلیغ رای ندادن توسط شبکه های معاند بیانگر این موضوع است که انتخابات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است افزود: قطعا حضور مردم پای صندوق ها می تواند تاثیر مناسبی در تمام بخش ها داشته باشد.

مشکلات معیشتی مردم را دلسرد کرده است

پاک فطرت با اشاره به اینکه وجود مشکلات متعدد معیشتی و.... و کاهش قدرت خرید مردم در سه الی 4 سال گذشته باعث شده تا افراد از آمدن به پای صندوق‌های دلسرد شوند، ادامه داد: متضرر شدن جوانان و مردم عادی در موضوع بورس باعث شد تا ظلم زیادی به این افراد وارد شود به طوری که در حق این افراد نامردی شد.

عضو کمیسیون عمران با اشاره به اینکه تشویق دولتمردان به سرمایه‌گذاری مردم در بازار سرمایه باعث شد تا مردم و اقشار عادی سرمایه‌هایشان را با هدف تولید و اشتغالزایی وارد این بازار کنند، تصریح کرد: اما وارد نشدن سرمایه‌های مردم به تولید باعث شد تا کلاه بزرگی سر مردم گذاشته شود که طبیعی است این اتفاقات باعث دلسردی مردم می شود.

دولت قصد حل مشکلات مردم در بازار سرمایه را نداشت

وی با اشاره به اینکه مردم مطمئن باشند که دولت بعدی مشکلات بازار سرمایه و بورس را حل خواهد کرد تصریح کرد: به‌رغم صحبت ها و داده‌های نمایندگان در جهت ساماندهی بازار بورس اما نباید فراموش کرد که دولت فعلی هیچ قصدی برای حل مشکل مردم در بازار بورس نداشت.

نماینده شیراز و زرقان در ادامه با اشاره به اینکه قطعا دولت بعدی تمام تلاشش را به کارخواهد گرفت تا سودی در حد وام های بانکی به افرادی که سرمایه هایشان را وارد بازار بورس کردند پرداخت کند، افزود: بی شک استان فارس به دلیل گستردگی و پهناوری که دارد همیشه توانسته تاثیر بسزایی در انتخابات داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار