معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: به دلیل کرونا، تدابیر خوبی برای افزایش شعب اخذ رای و تقویت مشارکت حداکثری مردم فارس در نظر گرفته شده و حفظ جان مردم در اولویت قرار داده شد.
کد خبر: ۹۷۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵ 18 June 2021

«عبدالرضا قاسم‌ پور»،  در حاشیه حضور پای صندوق اخذ رای در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل کرونا، تدابیر خوبی برای افزایش شعب اخذ رای و تقویت مشارکت حداکثری مردم فارس در نظر گرفته شده و حفظ جان مردم در اولویت قرار داده شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: انتخابات یک فرصت است که دشمنان می خواهند آن را به یک تهدید تبدیل کنند اما امروز از دقایق اولیه شاهد مشارکت مردم فارس در انتخابات بوده ایم و نکات بهداشتی لازم ابلاغ شده و ناظران و بازرسان بهداشت نیز در شعب حضور دارند.

وی اضافه کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، چیدمان مناسب میز و صندلی با فاصله لازم، حذف اثر انگشت و جمع آوری آبخوری ها نیز در شعب اعمال شده است.

قاسم پور تاکید کرد: رای دهندگان تا حد امکان از آوردن کودکان خود به شعب خودداری کنند و تجمعی نداشته باشند و خودکار شخصی با خود بیاورند.

وی ادامه داد: ساعات رای گیری از ساعت هفت صبح تا در صورت لزوم 2 بامداد فردا خواهد بود و تعداد شعب استان با هدف حفظ سلامت مردم 25 درصد افزوده شده است و ممنوعیت تردد شبانه در روز پنج شنبه و جمعه برداشته شده است و جریمه در این زمینه اعمال نمی شود.

قاسم پور با تاکید بر عدم تجمع پس از پایان انتخابات عنوان کرد: نامزدها و حامیان نامزدها پس ازاعلام نتایج به هیچ وجه نباید تجمعی در فرمانداری ها، میادین شهر و ... داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار