فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران انتظامی و همکاری و تعامل مردم شریف استان، برگزاری انتخابات با امنیت و آرامش کامل در سطح استان در جریان است.
کد خبر: ۹۷۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵ 18 June 2021

سردار "رهام بخش حبیبی" اظهار داشت: انتخابات يکي از دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي است که مردم با حضور پر شور خود سرنوشت خود و کشور را رقم می زنند.

وی با بیان اینکه شور حضور مردم در انتخابات مایه افتخار است، افزود: با یک انتخابات پرشور و انتخاب اصلح، عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان تثبیت خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه تا کنون هیچگونه مشکلی در برگزاری انتخابات در سطح استان نداشته ایم، گفت: با تلاش مأموران انتظامی و همکاری و تعامل مردم شریف استان، برگزاری انتخابات با امنیت و آرامش کامل در سطح استان در جریان است.

سردار حبیبی تصریح کرد: نیروی انتظامی با همکاری عوامل سپاه و بسیج در سراسر استان وظیفه برقراری امنیت انتخابات را بر عهده دارند و با همکاری مردم نظم و امنیت را در شعب اخذ رأی برقرار کرده اند.

وی در پایان از تعامل و همکاری مردم شهید پرور استان فارس با خادمان خود در مجموعه نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت انتخابات تقدیر و تشکر به عمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار