معاون سیاسی فرمانداری لارستان با تکذیب برخی از فضاسازی های رسانه ای مبنی بر بروز تخلف یا کوتاهی در رای گیری از مردم در مناطق شهری یا روستایی، تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ سند و مدرکی مبنی بر کوتاهی عوامل اجرایی در اخذ آرا صورت نگرفته است.
کد خبر: ۹۷۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵ 18 June 2021

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:نساء خیل تاش با بیان اینکه محل استقرار صندوق های ثابت مشخص شده است، اظهار داشت: در صندوق های سیار جمع آوری آرا نیز همانگونه که از نام آن استنباط می شود، طبق برنامه مشخص به صورت گردشی با مراجعه به مکان های تعیین شده نسبت به اخذ رای مردم اقدام می شود.

وی با بیان اینکه کار رای گیری از سالمندان در سرای سالمندان، کادر درمان شاغل در مراکز درمانی مثل بیمارستان در دو شیف صبح و عصر، پادگان های نظامی از ساعات اولیه اخذ آرا با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفته است، افزود: طبق هماهنگی های انجام شده با دانشکده علوم پزشکی لارستان با استقرار صندوق سیار در مراکز درمانی امکان رای گیری از بیماران کرونایی انجام می شود.

معاون سیاسی فرمانداری لارستان با تکذیب برخی از فضاسازی های رسانه ای مبنی بر بروز تخلف یا کوتاهی در رای گیری از مردم در مناطق شهری یا روستایی، تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ سند و مدرکی مبنی بر کوتاهی عوامل اجرایی در اخذ آرا صورت نگرفته است و عوامل تعیین شده موظف هستند طبق برنامه اعلام شده نسبت به جمع آوری رای مردم اقدام کنند.

این مسئول درخصوص نحوه رای گیری از مردم روستای بریز از توابع بخش مرکزی لارستان، گفت: طبق تابلویی که از قبل در شعبه اخذ آرا روستای بریز نصب شده است، ساعات رای گیری از مردم بریز از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ و از ساعت ۱۹ تا پایان ساعت اخذ رای تعیین شده و علت وقفه ۴ ساعته در ساعات بعدازظهر، رای گیری از عشایر ساکن در اطراف روستای بریز است.

خیل تاش با بیان اینکه این برنامه ریزی متناسب با روال سالیان گذشته بوده و انتشار اخبار تعطیلی شعبه بریز صحت ندارد، اضافه کرد: کار رای گیری از مردم روستای بریز در کمال نظم و آرامش از ساعت ۱۹ از سر گرفته می شود.

وی با درخواست از شهروندان برای اینکه ساعت رای دهی خود را به لحظات پایانی موکول نکنند، اضافه کرد: هر چند ممکن است در برخی از مناطق روستایی با توجه به تعداد کم جمعیت کار رای گیری زودتر از موعد مقرر به اتمام برسد اما با این وجود، عوامل اجرایی تا آخرین ساعت تعیین شده در محل حضور دارند و موظف به اخذ آرا هستند و امکان ترک محل را ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار