فرماندار شهرستان شیراز گفت: تخلفات انتخاباتی و دخالت در فرایند انتخابات به دقت رصد و با متخلفان برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۹۷۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴ 18 June 2021

محمدرضا امیری، جمعه در جمع خبرنگاران افزود: هم‌اینک انتخابات در این شهرستان در فضای آرام در حال برگزاری است و هیچگونه مورد تخلفی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: گزارش‌هایی نیز از فعالیت برخی افراد در اطراف شعب با هدف دخالت در فرایند انتخابات گزارش شده که بلافاصله توسط نیروهای امنیتی شناسایی و تذکر لازم داده شده است.
فرماندار شیراز به نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا توصیه کرد که هواداران خود را توجیه کنند که به فرمانداری و هیچ یک از شعب مراجعه نکنند و از انجام فعالیت‌هایی که ممکن است شائبه ایجاد شود، خودداری کنند.
امیری بیان کرد: گزارش‌های دریافتی بیانگر مشارکت خوب مردم در انتخابات در این لحظه است و از شهروندان نیز تقاضا داریم که شرکت در انتخابات را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند و در فرصت باقیمانده به شعب مراجعه کنند و رای خود را به صندوق بیاندازند.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان فارس افزون بر سه میلیون و ۵۸۴ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات استان هستند و سه هزار و ۸۴۴ شعبه اخذ رأی به همین منظور پیش‌بینی شده است.

سید احمد احمدی زاده، جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد واجدان شرایط رأی در استان فارس، ۸۰ هزار و ۴۳ نفر رای اولی هستند.

معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: از مجموع کل واجدین شرایط یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۲۵۹ نفر مربوط به شهرستان شیراز است و همچنین از این تعداد نیز ۲۶ هزار و ۸۶۰ نفر رای اولی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار