تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با کسب نخستین پیروزی خود، در رده نهم مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا ایستاد.
کد خبر: ۹۷۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶ 19 June 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:تیم نیروی زمینی شهید شاملی که در شرایط خاص با کمبود بازیکن مطمئن روی نیمکت خود، در این رقابت‌ها شرکت کرده بود؛ در ۴ دیدار خود در مرحله گروهی موفق به کسب پیروزی نشد و با ایستادن در رده پنجم جدول گروه یک این رقابت ها، ساعتی پیش در مرحله رده بندی مقابل المالیق ازبکستان، تیم پنجم گروه ۲، برای کسب مقام نهم به میدان رفت و موفق شد با کسب نخستین پیروزی خود جایگاه نهم این مسابقات را به دست آورد.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در این بازی با ارائه یک نمایش زیبا و منسجم توانست در نیمه اول با برتری ۱۷ بر ۸ و در نیمه دوم با کسب نتیجه یک طرفه ۳۳ بر ۱۷ این دیدار را با پیروزی به پایان برساند. بهشاد فاتحی زاده از کازرون نیز برترین بازیکن این مسابقه شناخته شد.

در سایر مسابقات، السالمیه کویت و الوحده عربستان از ساعت ۱۴:۳۰ برای کسب مقام هفتم مبارزه را شروع کردند و از ساعت ۱۶:۳۰ صنعت مس کرمان که با بدشانسی و شکست برابر الدحیل علی رغم بازی خوبش، نتوانست به جمع ۴ تیم برتر این مسابقات صعود کند؛ با تیم سوم گروه یک یعنی مضر عربستان رو در رو می‌شود تا با شکست این تیم عنوان پنجمی این مسابقات را از آن خود کند.

لازم به ذکر است که این مسابقه به صورت مستقیم از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

القطن یمن نیز که با ۵ شکست، در رده ششم گروه ۲ جای گرفته است؛ با ایستادن در جایگاه یازدهم این دوره از مسابقات از جام خداحافظی کرد.

در مسابقات نیمه نهایی نیز برای مشخص شدن تیم‌های راه یافته به فینال این مسابقات، العربی قطر با الکویت کویت دیدار می‌کنند و الدحیل قطر، النجمه بحرین را پیش رو دارد.

بیست و سومین دوره از رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۳۱ خرداد ماه با معرفی تیم قهرمان، به پایان می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار