کارگران شاغل در شهرداری نورآباد ممسنی می‌گویند که از حداقل دریافتی دستمزد خود رضایت ندارند.
کد خبر: ۹۷۲۴۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ 20 June 2021

تعدادی از کارگران شاغل در شهرداری نور آباد ممسنی می‌گویند: درآمد برخی از ما کارگران نزدیک به حداقل حقوق است و دریافتی ماهانه‌مان کفاف معاش زندگی‌مان را نمی‌دهد.

به گفته آنها، کارگران شهرداری نورآباد ماهانه با اضافه‌کاری، مبلغی در حدود سه میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند که این رقم باتوجه به افزایش روزانه قیمت بسیاری از اقلام مصرفی و غذایی بسیار ناچیز است.

این کارگران که پیگیر وضعیت افزایش دستمزد خود و همکارانشان هستند، در ادامه می‌گویند: جدا از وضعیت دستمزد، کارفرمای شرکت پیمانکاری، پرداخت مطالبات مزدی، سنواتی و عیدی سال گذشته آن‌ها را به تاخیر انداخته بود که اخیرا بخش زیادی از آن با فشار کارگران پرداخت شده است.

آنها می‌گویند: همه ما سالهاست به صورت حجمی تحت مسئولیت شرکت پیمانکار مشغول کاریم وتلاش زیادی برای حذف فعالیت خود پیمانکار انجام داده اما نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.

بنا بر ادعای این کارگران، دریافتی کارگران و کارکنان ساده شاغل در شهرداری در حدی است که مشکلات معیشتی زیادی برای آنان ایجاد کرده است.

به گفته یکی از کارگران، علیرغم اینکه مسئولان شهری از وضعیت زندگی آن‌ها باخبرند اما تا این لحظه در خصوص افزایش حقوق کارگران مجموعه شهرداری نور آباد اقدامی صورت نداده‌اند.

او گفت: آنچه کارگران شهرداری نورآباد هر ماه به عنوان دستمزد می‌گیرند حداقل‌های مزدی است اما این حداقل‌ها کفاف معیشت آن‌ها را نمی‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار