فعالیت مجدد مراکز واکسیناسیون کرونا در فارس با ورود محموله جدید واکسن آغاز شده است.
کد خبر: ۹۷۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳ 20 June 2021

دکتر «عبدالرسول همتی» گفت: با اختصاص حدود ۴۸ هزار دوز واکسن به دانشگاه از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دوز دوم واکسیناسیون تنها برای کسانی که قبلا دوز نخست آن را دریافت کرده اند، تزریق می شود.


او از آن گروه از افرادی که دوز نخست واکسن را دریافت کرده اند، خواست تنها پس از دریافت پیامک اعلام زمان و مکان واکسیناسیون به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

معاون بهداشت دانشگاه افزود: همچنین دو مرکز واکسیناسیون خودرویی در بوستان کوهستانی دراک و ورزشگاه پارس واقع در میانرود برای ارایه خدمت به سالمندانی که توانایی جسمی کافی برای حضور در مراکز ارایه واکسن را ندارند، در نظر گرفته شده است.

دکتر همتی ادامه داد: اطلاع رسانی های لازم در زمینه واکسیناسیون کووید۱۹ انجام شده و مراکز ارایه واکسن در شیراز و شهرستان ها آماده ارایه خدمت به مردم استان فارس هستند.

او همچنین از افزایش مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته استان، خبر داد و از مردم خواست کماکان ضمن توجه به دستورالعمل های بهداشتی، با کادر درمان در مسیر مقابله با بیماری کووید۱۹ همراه باشند.

معاون بهداشت دانشگاه همچنین با اشاره به وضعیت قرمز تعدادی از شهرهای جنوبی کشور و مجاورت با استان فارس، بر اهمیت توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از چرخش بیماری کووید۱۹ در جامعه و توجه به قطع زنجیره کروناویروس تاکید کرد.

برچسب ها: واکسن ، کرونا ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار