مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: از ابتدای امسال به ۲۲ پرونده عدم ایفای تعهدات ارزی در شعب تعزیرات حکومتی استان فارس رسیدگی شده است.
کد خبر: ۹۷۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ 24 June 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:غلامرضا سالاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار داشت: از ابتدای امسال به ۲۲ پرونده عدم ایفای تعهدات ارزی در شعب تعزیرات حکومتی استان فارس رسیدگی شده است.

او افزود: عمده این پرونده‌ها مربوط به وارد کنندگانی بوده که برای واردات کالا به کشور ارز دولتی دریافت ولیکن به تعهد خود در این رابطه عمل نکرده اند و به عبارتی دیگر ارز‌های دریافتی به اقتصاد کشور بازنگشته است.

سالاری ارزش ریالی پرونده‌های متشکله را بالغ بر هزار میلیارد ریال عنوان کرد گفت: بر اساس ماده ۱۰ قانون تعزیرات حکومتی مجازات‌هایی همچون تعلیق کارت بازرگانی و استرداد عین ارز دریافتی برای متخلفین این پرونده‌ها اعمال شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: تعزیرات حکومتی در برخورد با اخلالگران اقتصادی هیچگونه اغماضی نخواهد کرد و پرونده‌هایی که در این رابطه در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل شود با جدیت و قاطعیت رسیدگی و اشد مجازات برای متخلفان اعمال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار