سند فرهنگی استان فارس شهریور ۱۴۰۰ رونمایی می شود.
کد خبر: ۹۷۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 04 July 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در دیدار مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز فارس با بیان اینکه سند فرهنگی فارس به عنوان نخستین استان کشور آماده و رونمایی می شود، گفت: باید برای اجرایی این سند مطالبه عمومی از طرف رسانه شکل بگیرد و پس از اجرایی شدن نیازمند گفتمان سازی است.

آیت الله دژکام افزود: این سند در ۹ راهبرد و ۹۹ اقدام نوشته شده که می تواند نقطه عطفی در شکوفایی فرهنگی استان فارس باشد.

امام جمعه شیراز با تشکر از حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: این حضور مردم جای شکرگزاری دارد چرا که در مسیری که ۴۲ سال پیش انتخاب کرده اند همچنان پابرجا هستند .

آیت الله دژکام با تشکر از نقش آفرینی صدا و سیمای مرکز فارس در انتخابات نیز گفت: صدا و سیما در انتخابات در جهت تشویق و زمینه سازی برای حضور مردم کاری بزرگ انجام داد .

وی همچنین به برنامه سازی در دهه کرامت هم اشاره کرد و گفت: کار صدا و سیما در دهه کرامت به لحاظ شکل و محتوا نسبت به سال‌های گذشته بسیار متفاوت و قابل تقدیر بود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: رهبر معظم انقلاب بار‌ها در کلامشان به اشعار حافظ اشاره می کنند که خود می تواند موضوع برنامه سازی شود.

رونمایی از سند فرهنگی فارس در شهریور ماهرونمایی از سند فرهنگی فارس در شهریور ماهرونمایی از سند فرهنگی فارس در شهریور ماهرونمایی از سند فرهنگی فارس در شهریور ماهرونمایی از سند فرهنگی فارس در شهریور ماهرونمایی از سند فرهنگی فارس در شهریور ماهرونمایی از سند فرهنگی فارس در شهریور ماه


آیت الله دژکام افزود: شیراز در هر زمینه‌ای ظرفیت‌های فراوانی برای تولید محتوا دارد که رسانه باید به خوبی از آن بهره برداری کند.

وی به جشنواره چلچراغ هم اشاره کرد و گفت: این جشنواره می تواند تنها از قالب رادیویی به رادیویی و تلوزیونی در راستای معرفی هر چه بیشتر حضرت احمدبن موسی باشد.

سید تقی سهرابی مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس هم با اشاره موفقیت‌های صداوسیمای مرکز فارس گفت: با تلاش کارکنان همه معاونت‌ها در ارزیابی عملکرد سالانه موفق به کسب مقام‌های برتر شدند.

وی به موضوع کرونا اشاره و تصریح کرد: از زمان شیوع این بیماری صداوسیما همراه و همدل با کادر درمان در راستای آگاهی دادن و پیشگیری در راستای مقابله با آن تلاش کرد.

مدیر کل صداو سیمای مرکز فارس افزود: در سالی که گذشت تلاش کردیم تا مشکلات و ظرفیت‌ها در قالب گزارش‌های مختلف در شبکه‌های ملی به نمایش درآید که برخی گزارش‌ها مورد تقدیر رهبر انقلاب و رئیس سابق دستگاه قضایی قرار گرفت.

سهرابی به پوشش برنامه‌های انتخابات دهه کرامت و همراهی و همدلی با حوزه‌های علمیه به عنوان پایگاه بزرگ دینی هم اشاره کرد و افزود: بررسی مشکلاتی همچون کم آبی، بیکاری، تورم و تزریق نشاط و امید به جامعه نیز در دستور کار داریم.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به اینکه در آینده نزدیک ۳۵۰ طرح در مرکز فارس با دعوت از رئیس سازمان به بهره برداری می رسد، گفت: همزمان با این افتتاح‌ها ساخت ۲ سریال حضرت احمدبن موسی و سریال شهید دوران هم کلید می خورد.

برچسب ها: سند ، سندفرهنگی ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار