جدول قطع برق شیراز امروز 15 تیر 1400 را در ادامه بخوانید.
کد خبر: ۹۷۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 06 July 2021

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جدول قطع برق شیراز امروز سه شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ منتشر شد. قطعی های برق در شیراز و انتشار جدول قطع برق پیش از شروع تابستان آغاز شده است. مصرف برق در روزهای اخیر به علت افزایش دمای هوا افزایش یافته و همین موضوع تامین برق در کشور را با مشکل مواجه کرده و سبب شده است تا همانند سال های گذشته خاموشی های برنامه ریزی شده در تمام استان های کشور اجرا شود .بیشترین مصرف برق در تابستان بین ساعات ۱۲ الی ۱۸ است که بنا به توصیه شرکت برق با کاهش ده درصدی مصرف برق می توان از بروز خاموشی در این ساعات جلوگیری کرد. مشترکان شیرازی همچنین می توانند با نصب اپلیکیشن برق من از وضعیت خاموشی مطلع شده همچنین خاموشی منطقه خود را ثبت کنند.

جدول قطع برق شیراز

 

راهنمای جداول زمانبندی خاموشی شیراز

هر مشترک با دریافت اولین خاموشی و اطمینان از اینکه خاموشی مدیریت اضطراری بار می باشد، با مراجعه به جدول و تطابق روز و ساعت نسبت به شناسایی گروه (منزل/محل کار) خود اقدام نموده و پس از شناسایی، از جدول فوق برای بقیه ساعات و ایام هفته استفاده نماید.

نکات قابل توجه:

۱-    برنامه زمانبندی احتمالی بوده و حذف یا اعمال خاموشی ها متأثر از بار شبکه سراسری می باشد که مسئولین شهرستان و استانی در آن نقشی ندارند.

۲-    خاموشی ها حتی الامکان در موعد مقرر پایان می یابد. لذا خواهشمنداست از تماس های غیر ضروری و مکرر با سامانه ۱۲۱ در طول مدت خاموشی خودداری نمایید تا سایر مشترکین بی برق که دچار خرابی داخلی شده اند بتوانند راحت تر با سامانه ارتباط برقرار نمایند.

۳-    جدول زمانبندی مربوط به خاموشی های با برنامه می باشد و در صورت بروز خرابی در شبکه،زمان و محل خاموشی از طریق پیام در سامانه ۱۲۱ اطلاع رسانی می گردد.

۴-    مشترکین کشاورزی – صنعتی و عمومی اداری که دارای کنتورهای هوشمند می باشند طبق دستورالعمل های قبلی خاموش می شوند.

۵-    ضمن سپاس از همراهی شما مشترکین فهیم و صبور استان فارس بدیهی است هرچه صرفه جویی شما عزیزان در مصرف برق بیشتر باشد و ما را در کشف و جمع آوری ماینر های غیر مجاز یاری نمایید ، احتمال کاهش و حذف خاموشی ها وجود دارد.

برچسب ها: جدول ، قطعی برق ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار