نماینده مردم شیراز و زرقان با تاکید بر لزوم انسجام نمایندگان مجلس و منتخبین شورای شهر گفت: بسیاری از مسائل و مشکلات استان باید در درون استان حل و فصل شود و در این راستا ظرفیت پارلمان شهری یک ظرفیت بسیار مناسب است.
کد خبر: ۹۷۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶ 06 July 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: ابراهیم عزیزی در نشست مشترک نمایندگان شیراز و زرقان با منتخبین شورای شهر شیراز با تاکید بر وحدت و انسجام میان شورای شهر و مجلس اظهار داشت: نیازمند یک برنامه ریزی مناسب برای هماهنگی میان این دو نهاد مهم هستیم تا کلانشهر شیراز را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

او افزود: فضای امروز کشور به سبب حضور نیروهای انقلابی یک فرصت طلایی برای کار و تلاش است که باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد.

عزیزی خواستار تهیه یک سند همکاری مشترک میان اعضای شورا و نمایندگان شیراز در مجلس شد و افزود: این سند مبنای عمل ما قرار خواهد گرفت و همه می دانند چه وظایفی را برای توسعه و پیشرفت شیراز باید دنبال کنند.

او تصریح کرد: بسیاری از مسائل و مشکلات استان باید در درون استان حل و فصل شود و در این راستا ظرفیت پارلمان شهری یک ظرفیت بسیار مناسب است.

عزیزی با اشاره به پروژه های بزرگی چون انتقال آب از دریا، آزادراه راهها و ریل ها و... گفت: تعامل مشترک و نزدیک مجلس و شورای شهر سرعت تکمیل این پروژه ها را بالا خواهد برد.

در ابتدای این نشست نیز جعفر قادری، علیرضا پاک فطرت و روح اله نجابت، دیگر نمایندگان شیراز در مجلس نیز به بیان نقطه نظرات خود در خصوص این همکاری مشترک پرداختند.

همچنین منتخبین جدید شورای شهر شیراز نیز با استقبال از این همکاری مشترک، به بیان راهکارها و پیشنهادات خود برای تعامل بیشتر بین شورای و مجلس پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار