سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام کرد: بازی تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و شاهین شهرداری بوشهر به جای ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در ساعت ۱۹ و ۳۰دقیقه دوشنبه ۲۱ تیرماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۷۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ 08 July 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا:مسئول سازمان لیگ هیات فوتبال فارس پنجشنبه بیان کرد: این دیدار در ورزشگاه پارس شیراز برگزار خواهد شد.

بهرام کرم دار افزود: بر اساس اعلام قبلی سازمان لیگ چهار بازی آخر لیگ دسته یک فوتبال قرار بود به طور همزمان در ساعت ۳۰/ ۲۰ برگزار شود که در نامه جدید فدراسیون زمان شروع تمام بازی های هفته سی و سوم از ساعت ۳۰/ ۱۹ اعلام شده است.

دراین نامه که رونوشت آن در اختیار ایرنا قرا ر گرفت، اشاره ای به علت اینکه بر چه اساسی ساعت بازی ها تغییر یافته، نشده است.

دیدار حساس تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و شاهین شهرداری بوشهر دوشنبه ۲۱ تیر ماه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می شود.

تیم فجرشهید سپاسی هم اینک در جدول رده بندی با ۵۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم های هوادار و بادران تهران در صدر جدول قرار دارد.

شاهین شهرداری بوشهر هم با ۵۳ امتیاز از مدعیان صعود به لیگ برتر است از این رو دیدار این تیم با فجرسپاسی می توانند تعیین کننده باشد.

شاگردان علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجرسپاسی در صورتی که از سد شاهین بوشهرعبور کنند یک گام بزرگ برای رسیدن به لیگ برتر را بر می دارند، زیرا بازی هفته آخرآنها با تیم گل ریحان البرز قعرنشین، سقوط کرده است و شاید هم دربازی آخر جشن صعود بگیرند باید منتظرماند و دید آیا آرزوی فارسی ها پس از حدود ۸ سال برآورده می شود.

همچنین تیم شهدای قشقایی شیراز در هفته سی و سوم نیز در تالش میهمان تیم چوکا این شهر است.

این بازی هم برای شاگردان داریوش هرمزی سر مربی تیم قشقایی حساس است آنها اگر بتوانند از این بازی حتی یک امتیاز بگیرند خیالشان از بابت بقا در لیگ راحت می شود.

جدول رده بندی

در پایان هفته سی و دوم تیم های فجر شهید سپاسی ، هوادار و بادران تهران با ۵۴ امتیاز به ترتیب در رده اول تا سوم قرار گرفتند، تیم شهرداری بوشهر هم ۵۳ امتیازی شد و در رده چهارم ایستاد و تیم مس کرمان با ۵۲ امتیاز پنجم شد تا همه چیز برای تعیین دو تیم صعود کننده به لیگ برتر به دو هفته پایانی کشیده شود.

تیم قشقایی هم با ۳۸ امتیاز در رده چهاردهم ایستاده است.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول به لیگ برتر دوره بیست و یکم صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

چوکا تالش با ۳۴ امتیاز همچنان امیدوار به بقا در رده شانزدهم است، نود ارومیه با ۲۷ امتیاز و گل ریحان البرز هم با ۱۸ امتیاز سقوطشان قطعی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار