با گذری کوتاه در خیابان ها و جاده های شهرها و کلانشهر ها و دیدن نورپردازی های غیر معمول بانک ها، پل ها و معابر آن هم در ساعت غیر اداری و غیر ضرور، این سوال به ذهن می رسد که آیا فقط مردم باید مصرف انرژی را مدیریت کنند؟
کد خبر: ۹۷۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷ 10 July 2021

تابناک فارس به نقل از شیرازه: در این روزهای گرم تابستان شاید بدترین اتفاق، قطعی برق و خاموشی های مکرری باشد که هم موجب خسارت به مشاغل مختلف و هم باعث سردرگمی و کلافه شدن مردم در گرمای تابستان شده است.

قطعی های مکرری که دولتمردان به جای ریشه یابی مشکل و مدیریت صحیح باز هم مردم را مسبب اصلی را می دانند. رئیس جمهور محترم که آخرین روزهای دولت را می گذراند، در جمع هیئت دولت باز هم مردم را مقصر این نابسامانی جلوه داده و با سلب مسئولیت از دولت می گوید: ما نیازمند کمک مردم هستیم و همه مردم باید مصرف برق و اوضاع را مدیریت کنند تا بتوانیم از تابستان عبور کنیم.

اما با گذری کوتاه در خیابان ها و جاده های شهرها و کلانشهر ها و دیدن نورپردازی های غیر معمول بانک ها، پل ها و معابر آن هم در ساعت غیر اداری و غیر ضرور، این سوال به ذهن می رسد که آیا فقط مردم باید مصرف انرژی را مدیریت کنند؟

 


در همین راستا گروه تصویربرداری پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ۱۷ و ۱۸ تیر ماه با چرخی کوتاه در سطح شهر شیراز بخشی از این نور پردازی های غیر معمول و غیر ضروری در ساعات غیر اداری و حتی 2 بامداد را به تصویر کشیده است تا مسئولان و مدیران ارشد استان بدانند که با مدیریت صحیح این مصارف که مصداق اصراف و مصرف بی رویه است شاید دیگر نیازی به دعوت از مردم برای مدیریت شرایط تا بسامان کنونی نباشد.


کلام آخر اینکه درخواست مردم و پایگاه تحلیلی خبری شیرازه از استاندار فارس این است که ایشان هم به منظور مدیریت صحیح انرژی به پویش #برای- مردم بپیوندند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار