فرمانده انتظامي استان گفت: در عمليات مشترك پليس مبارزه با مواد مخدر استان‌های "فارس و خراسان رضوی" 150 كيلو حشيش كشف شد.
کد خبر: ۹۷۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰ 14 July 2021

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس: سردار "رهام‌بخش حبيبي" بيان داشت: در راستاي طرح مبارزه با سوداگران مرگ، شب گذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوي با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند فردي با يك سواري سمند قصد انتقال يك محموله ترياك از "فسا" به "شيراز" دارد كه موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس فارس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "فسا" پس از هماهنگي با مقام قضائي به محورهاي مواصلاتي اعزام و با برپايي تور ايست و بازرسي موفق شدند سواري سمند حامل ترياك را شناسايي و دستور ايست را صادر كنند.

فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز ماموران موفق شدند خودرو را توقيف كنند، گفت: در بازرسي از اين سواري 150 كيلو حشيش كشف شد.

سردار "حبيبي" با اشاره به اينكه در اين خصوص يك قاچاقچي حرفه‌اي دستگير و پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شد، از شهروندان خواست براي مقابله با قاچاقچيان با پليس همکاري کرده و هرگونه اطلاعات و اخباري در اين زمينه را به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند.

برچسب ها: کشف ، حشیش ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار