معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: برای سال تحصیلی جدید مدارس کازرون با کمبود 400 نیروی انسانی مواجه هستند.
کد خبر: ۹۷۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ 14 July 2021

تابناک فارس به نقل از کازرون نما: نشست هم‌اندیشی شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار با حضور دکتر فریدون عباسی، نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی و دکتر علی مظفری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون، در باشگاه فرهنگیان این شهر برگزار شد.
امیرحسین جمشیدی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون با اشاره به قدمت حدود 120 ساله آموزش و پرورش کازرون گفت: در حال حاضر قریب 30 هزار دانش آموز در 200 آموزشگاه این شهر به تحصیل مشغول هستند.
امیرحسین جمشیدی با اشاره به زحمات معلمان کازرون در دوران همه‌گیری بیماری کرونا علی‌رغم کمبودهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری افزود: همکاران ما تلاش وافری داشتند تا هیچ دانش‌آموزی از آموزش بازنماند و حدود 120 گوشی هوشمند و تبلت توسط فرهنگیان این شهر به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اهدا شد.
وی ادامه داد: متاسفانه حدود 70 درصد از فضاهای آموزشی کازرون فرسوده هستند، که البته با پیگیری‌های نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و نیز فرماندار ویژه شهرستان و همچنین همراهی خیرین عزیز در حال حاضر تعدادی از مدارس این شهر در حال ساخت و نوسازی هستند، ولی هنوز نیاز به تلاش بیشتری در این زمینه است.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید مدارس کازرون با کمبود 400 نیروی انسانی مواجه هستند، افزود: کمبود نیروی انسانی را مجبوریم با استفاده از معلمان در نوبت دوم و نیز با کمک و حمایت نیروهای بازنشسته رفع کنیم، ولی قطعا این کمبود معلم اثر منفی بر آموزش دارد.
گفتنی است دیگر روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار نیز در سخنانی گزارشی از کارکرد مجموعه خود ارائه دادند و دغدغه‌ها و کمبودهای خود را برای پیگیری بیان داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار