مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا با هشدار جدی و با توجه به شناسایی ۴ هزار و ۲۲۴ بیمار مبتلا به کرونا، نسبت به شیب تند تعداد بستری‌ها و مبتلایان در این شهرستان ابراز نگرانی کرد و بر لزوم اصول بهداشتی برای درامان ماندن از این ویروس خطرناک کرونا تاکید کرد.
کد خبر: ۹۷۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 17 July 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: صادق مهدوی‌نیا مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا  با اشاره به شناسایی ۱۶۱ بیمارکرونایی جدید تنها طی ۷۲ ساعت گذشته، گفت: از ابتدای امسال (سال ۱۴۰۰) تعداد ۷۴ نفر از همشهریان بر اثر کرونا در شهرستان فسا جان باختند.

او با هشدار جدی و با توجه به شناسایی ۴ هزار و ۲۲۴ بیمار مبتلا به کرونا، نسبت به شیب تند تعداد بستری‌ها و مبتلایان در این شهرستان ابراز نگرانی کرد و بر لزوم اصول بهداشتی برای درامان ماندن از این ویروس خطرناک کرونا تاکید کرد.

مهدوی‌نیا ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس جهش یافته در شهر‌های جنوبی استان فارس و استان‌های جنوبی و شرقی و شهر‌های قرمز و همچنین وضعیت نارنجی و قرمز شهرستان‌های اطراف، مراقب سالمندان، کودکان و بیماران با مشکلات زمینه‌ای و مادران باردار باشیم.

او با بیان اینکه شهرستان فسا در وضعیت نارنجی کرونایی و پرخطر قرار داد، ابراز داشت: این تغییر وضعیت، با توجه به افزایش مراجعات به درمانگاه ویژه کرونا و افزایش تست‌های مثبت و افزایش بیماران بستری و افزایش تعداد فوتی ها، بسیار شکننده و حفظ آن به رعایت اصول بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسئولین بستگی دارد.

از مردم خواست از هرگونه مسافرت غیر ضروری، برگزاری تجمعات اداری و فرهنگی مذهبی، میهمانی و دورهمی خانوادگی و پارک نشینی و بازارگردی خودداری کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا همچنین یادآور شد: آمار متوفیان شهرستان فسا از ابتدای شیوع ویروس کرونا به نفر ۲۴۸ رسیده است.

او تصریح کرد: رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک و رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شستشوی دست‌ها، بازبودن پنجره‌ها و تهویه هوا مورد تاکید است.
مهدوی نیا تاکید کرد: شهروندان در صورت داشتن هرگونه علائم سرماخوردگی، تب، سرفه، نفس تنگی و بدن درد شدید به پزشک خانواده خود یا کلینیک ویژه کرونا مستقر در سالن ورزشی کوثر (بلوار مهمانسرا) مراجعه کنند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب ها: کرونا ، فسا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار