در صورت صعود فجر سپاسی به لیگ برتر که محتمل به نظر می رسد چند اسپانسر با نظر استاندار فارس از این تیم حمایت خواهند کرد تا دغدغه مالی نداشته باشد.
کد خبر: ۹۷۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ 19 July 2021

تابناک فارس به نقل از ورزش سه: فجر سپاسی امروز و در هفته پایانی لیگ یک در تهران میهمان تیم سقوط کرده گل ریحان است و در صورت پیروزی در این دیدار به عنوان قهرمانی این فصل از بازی های دسته اول دست خواهد یافت. به همین بهانه شورای شهر شیراز در یک طرح دو فوریتی مصوب کرد در صورت قهرمانی فجر سپاسی مبلغ ۳ میلیارد تومان پاداش به اعضای این تیم پرداخت کند و هم چنین قرار است با صحبت های صورت گرفته کمک های مالی به این باشگاه به طور رسمی ادامه داشته باشد.

چند روز پیش هم استاندار فارس در تمرینات تیم فجر سپاسی حاضر شده بود و اذعان کرده بود در صورت صعود فجر سپاسی به لیگ برتر تلاش خواهد شد تا اسپانسرها برای کمک به تیم بسیج شوند. ضمن اینکه سپاه که صاحب اصلی فجر سپاسی به شمار می رود قول داده در صورت صعود تیم به لیگ برتر از تیم به شکل بهتری حمایت کند.

فجر سپاسی همواره در لیگ برتر از مشکلات مالی ضربه خورده است و دوری چند ساله این تیم از سطح اول مسابقات فوتبال کشور به همین بهانه بوده است اما به نظر می رسد اینبار مدیران سیاسی و ورزشی در فارس و شیراز به طور جدی هدفشان حمایت از فجر سپاسی است تا حضور کوتاه مدتی در بازی های لیگ برتر نداشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار