اسماعیلی با اشاره به انتخاب شهردار مناسب برای شهرهای استان بیان کرد: فرهنگیان در معرفی شهردارهای مناسب نیز باید تلاش کنند تا شهرداری روی کار بیاید که برای مردم و پیشرفت شهر اقدام و عمل کند و نظارت بر عملکرد شهردار نیز بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۷۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ 19 July 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «فرهاد اسماعیلی» در نشست هم اندیشی فرهنگیان منتخب شوراهای اسلامی شهرستان های فارس با تبریک عید قربان و روز عرفه گفت: فارس با پیشینه غنی و حال پرافتخار و برخورداری از چهره های درخشان فرصت های مطلوبی برای پیشرفت دارد که سردار «مرتضی جاویدی»، سردار «عبدالله اسکندری»، شهید بی سر از نمونه آنهاست.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: این جلسه فرصتی برای هم اندیشی فرهنگیان برای پیشرفت استان در حوزه های مختلف را فراهم می آورد.

وی اضافه کرد: سپاه فجر فارس در بحران های مختلف همراه آموزش و پرورش فارس بوده و سال گذشته برای برگزاری امتحانات برای تامین سالن های بیشتر همکاری مطلوبی کرد و اسم سپاه آمدن برای آنها مهم نبود و با فکر خدمت به مردم سپاه فجر همواره وارد عمل می شود.

اسماعیلی تصریح کرد: فرهنگیان دارای سرمایه بزرگ اجتماعی هستند و همچنان فرهنگیان میان مردم مرجعیت و مقبولیت دارند و در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای فارس رای خوبی آورده اند.

وی ادامه داد: فرهنگیان ما از این موقعیت باید برای افزایش اعتماد عمومی استفاده کنند و عملکرد حرفه ای داشته باشند تا نقشه دشمنان را نقش برآب کنند.

اسماعیلی با اشاره به انتخاب شهردار مناسب برای شهرهای استان بیان کرد: فرهنگیان در معرفی شهردارهای مناسب نیز باید تلاش کنند تا شهرداری روی کار بیاید که برای مردم و پیشرفت شهر اقدام و عمل کند و نظارت بر عملکرد شهردار نیز بسیار مهم است.

وی ادامه داد: باید از مدارس لاکچری خدماتی بگیریم و به بخش هایی که خدمات نیاز دارد ارائه دهیم تا شهر از حالت تعادل خارج نشود و عوارض شهرداری فقط ساخت و ساز نیست و درآمدهای شهرداری باید به آموزش و پرورش نیز برسد و منابع اختصاص یافته برای زیرساخت های آموزش و پرورش هزینه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: مدارسی که با عوارض شهرداری ساخته می شوند برای مردم اعتمادسازی می کند و آموزش و پرورش به عنوان مهد و مکان تربیت فرزندان مورد حمایت شهرداری قرار گرفته و امیدواریم مساعدت ها افزایش یابد.

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی بودجه خوبی دارد و به رشد فرهنگی آموزش و پرورش کمک می کند و باید اولویت های فرهنگی را مشخص کنیم و آموزش و پرورش به عنوان یک شریک فرهنگی در مسائل شهر لحاظ شود.

«ناصر جوکار»، مسئول بسیج فرهنگیان فارس نیز در این نشست گفت: شوراهای اسلامی شهر باید برای مشکلات آموزش و پرورش تلاش کنند و در این نشست فرصت آشنایی فرهنگیان با یکدیگر فراهم می شود و مایه خرسندی است که 41 درصد در استان فارس به فرهنگیان فرهیخته رای داده اند.

پایان پیام/664

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار