نماینده مردم لارستان در مجلس بابیان اینکه همانطور که قبلاً هم گفته شد 80 درصد کارکنان و کارگران این مگاپروژه (کارخانه) باید از نیروهای بومی باشند. اولویت جذب نیز با بومی‌ها و جوانانِ عزیزِ شهرستان خنج و روستاهای این شهرستان است. لامردی‌ها و مُهری‌های عزیز باید در ایستگاه‌های وراوی و مرکز تفکیک تابناک که در آن شهرستان‌ها قرار دارد، به کار گرفته شوند.
کد خبر: ۹۷۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ 19 July 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در خصوص ساخت مگاپروژه ایستگاه (کارخانه) تقویت فشار گاز خنج که این شهرستان را در مسیر توسعه قرار می‌دهد و اقدامی بی‌سابقه در حوزه اشتغالزایی و اجرای پروژه‌های ملی در تاریخ این منطقه است، با رامین حاتمی مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در این دیدار لیست افراد بومی و اهالی چهار شهرستان لارستان، خنج، گراش و اوز که درخواست اشتغال در ساخت کارخانه تقویت فشار گاز خنج (هما) را داشتند، در اختیار حاتمی قرار داد و بر لزوم جذب نیروهای بومی در ساخت این مگاپروژه تاکید کرد.

وی ادامه داد: همانطور که قبلاً هم گفته شد 80 درصد کارکنان و کارگران این مگاپروژه (کارخانه) باید از نیروهای بومی باشند. اولویت جذب نیز با بومی‌ها و جوانانِ عزیزِ شهرستان خنج و روستاهای این شهرستان است. لامردی‌ها و مُهری‌های عزیز باید در ایستگاه‌های وراوی و مرکز تفکیک تابناک که در آن شهرستان‌ها قرار دارد، به کار گرفته شوند.

حسین زاده افزود: کلنگ ساخت مگاپروژه ایستگاه تقویت فشار گاز خنج دهم خرداد ماه سال جاری و با حضور جمعی از نمایندگان مجلس و حضور مجازی وزیر نفت بر زمین زده شد , واین درحالی که پس از مراسم کلنگ‌زنی نیز فراخوان جذب نیرو توسط حسین‌زاده منتشر شد که در مدت یک ماه، بسیاری از افراد بومی ثبت‌نام و رزومه خود را ارسال کردند.

حسین زاده افزود:این ایستگاه با هدف تثبیت تولید گاز در میادین موجود در حوزه جغرافیایی این منطقه احداث خواهد شد.

وی ادامه داد : احداث این مگاپروژه علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از افت فشار و تامین گاز پایدار خواهد شد، یک اشتغال‌زایی بی‌سابقه برای اهالی منطقه و به خصوص جوانان شهرستان خنج به وجود خواهد آورد.

حسین افزود:کار ساخت این مگاپروژه طبق قرارداد 3 سال به طول خواهد انجامید و در مرحله اول برای ساخت این پروژه بین 50 تا 100 نفر از نیروهای متخصص فنی و غیرفنی شامل فارغ‌التحصیلان رشته‌های نفت، گاز، شیمی، عمران، مکانیک، کامپیوتر، مدیریت، حسابداری و... و همچنین کارگر به کار گرفته خواهند شد.

وی در پایان یادآورشد: به‌کارگیری نیروهای مورد نیاز و انجام مصاحبه‌‌های تخصصی توسط شرکت کارفرما انجام خواهد شد. شرایط اشتغال، میزان دستمزد و مزایا و نوع کار نیز از سوی آن شرکت به اطلاع افراد متقاضی خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار