دروازه‌بان خوزستانی تیم فوتبال قشقایی شیراز با تمجید از این تیم و هواداران پرشورش آن، بازی در این تیم را افتخاری برای یک ورزشکار دانست.
کد خبر: ۹۷۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ 19 July 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: قشقایی توانست بالاخره در یک هفته مانده به پایان رقابت ها بقای خود را قطعی کرده و مانع از کشیده شدن کار به اما و اگرهای روز پایانی شود.

بازیکنان قشقایی که احتمالا یکی از پایین ترین مبلغ قراردادها را دارند و از امکانات خاصی هم برخوردار نیستند، در این فصل نتایج بسیار خوبی برابر تیم های بالانشین کسب کردند، به طوری که در دیدار برابر هفت تیم بالای جدول، به چهار پیروزی و دو تساوی دست یافتند و تنها در یک دیدار(برابر فجرسپاسی) شکست خوردند!

یکی از بازیکنان تاثیرگذار قشقایی در نیم فصل دوم، دروازه بان خوزستانی این تیم بود. دروازه بان فصل گذشته فجرسپاسی که در ابتدای فصل جاری به تیم خوشه طلایی ساوه پیوسته بود، ۱۵ فروردین ماه امسال با دریافت برگه فسخ قرارداد از این تیم جداشد و قراردادی ۶ ماهه با قشقایی شیراز امضا کرد. او درخشش خوبی با لباس قشقایی داشت و توانست نقش ارزنده ای در بقای این تیم داشته باشد.

این دروازه بان ۲۸ ساله اهل مسجدسلیمان که سابقه قهرمانی با تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران را دارد، در بازی هفته گذشته مقابل چوکای تالش که یکی از مهمترین بازی های تاریخ باشگاه قشقایی محسوب می شد، بشدت آسیب دید و حالا با نگرانی خاصی از وضعیت زانوی مصدومش صحبت می کند. با این حال، داوودی حضور در قشقایی را افتخاری بزرگ می داند که نصیب هر بازیکنی نخواهد شد.

وی در گفت و گو با ایسنا درباره بازی هفته گذشته این تیم مقابل چوکا گفت: قطعا بازی خیلی سنگین و مهمی بود. هر چه در طول فصل تلاش کرده بودیم، باید نتیجه اش را آنجا برداشت می کردیم. چوکا هم باید حتما می برد تا در کورس رقابت باقی بماند اما تیم ما برای برد به میدان رفت و به هر زحمت و سختی بود، سه امتیاز را به دست آورد.

گودرز داوودی افزود: بازی بسیار خوبی بود که البته خیلی تلخ برایم تمام شد. جوری که کل بچه های تیم، به جای اینکه بخاطر کسب این نتیجه خوشحال باشند، به خاطر من ناراحت بودند. آنها برای جشن گرفتن چنین روزی خیلی تلاش کرده بودند اما ناراحتی شان در پایان بازی، من را خیلی تحت تاثیر قرار داد و از همه آنها ممنونم.

دروازه بان قشقایی درباره فصلی که گذشت، گفت: من فصل را با تیم خوشه طلایی شروع کردم اما به دلیل مشکلاتی که پیش آمد، هفته یازدهم یا دوازدهم بود که تصمیم به جدایی گرفتم و فکر می کنم یکی از بهترین اتفاقات زندگی ام این بود که به قشقایی آمدم. چند پیشنهاد خوب هم از لیگ برتر و لیگ یک داشتم اما به دلیل آشنایی که با آقای هرمزی داشتم و با تعدادی از بازیکنان این تیم هم در گذشته همبازی بودم، تصمیم گرفتم به قشقایی بپیوندم. وقتی هم برای امضای قرارداد رفتیم و با آقایان نجف پور، هرمزی و رضا مرادی صحبت کردیم، اصلا حرف مسائل مالی به میان نیامد و فقط بحثمان این بود که هر طور شده تیم را در لیگ نگه داریم. تیمی که چهار میلیون هوادار دارد و حیف است سقوط کند. به هر شهری می رفتیم، هواداران قشقایی ما را شرمنده می کردند. ما همیشه حس آرامش خوبی داشتیم و من هم تلاش کردم تاثیر کوچکی در روند مثبت تیم داشته باشم. نتایج نیم فصل دوم هم که فوق العاده بود.

او، درباره صدرنشینی فجرسپاسی و شانس بالای این تیم برای صعود به لیگ برتر نیز گفت : خیلی برای فجر خوشحالم و فکر می کنم با شایستگی صدرنشین لیگ شده. ما هم در راه این صدرنشینی توانستیم تاثیر مثبتی داشته باشیم. تیم های مدعی مثل بادران، شاهین، استقلال خوزستان و مس را شکست دادیم، با خوشه طلایی و هوادار هم مساوی کردیم. در بازی مقابل هفت تیم بالای جدول، ما فقط یک گل در نیم فصل دوم دریافت کردیم که آن هم مقابل فجرسپاسی بود. فجر حقیقتا لیاقت رسیدن به لیگ برتر را دارد. تیم دوست داشتنی،با اسم شهید و هوادارانی بسیار خوب.

گودرز داوودی در تمجید از هواداران قشقایی گفت : فکر می کنم یک بازیکن باید خیلی خوش شانس باشد که مورد حمایت هواداران قشقایی قرار بگیرد. اصلا بازی کردن برای این تیم لیاقت می خواهد. ما وقتی به این تیم آمدیم، شرایط مالی و امکاناتی را می دانستیم ولی با آن کنار آمدیم، بخاطر حس عجیب و غریبی که هواداران قشقایی به ما می دهند. آنها هم در پیام هایی که به من می دادند، بیش از اینکه بابت موفقیت تیم خوشحال باشند، بخاطر مصدومیتم ناراحت بودند. من هوادارانی با این حجم معرفت و درک فوتبالی، کمتر دیده ام. خیلی هم خوشحالم که تیم را نگه داشتیم و شرمنده شان نشدیم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال قشقایی شیراز در آخرین دیدار این فصل خود، ساعت 19 و 45 دقیقه دوشنبه ۲۸ تیرماه در ورزشگاه پارس به مصاف پارس جنوبی جم خواهد رفت. این بازی حساسیت جدولی ندارد و دیداری تشریفاتی محسوب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار