صداوسیمای فارس به مناسبت عید سعید قربان ویژه برنامه‌های متنوع و شادی را برای مخاطبان تهیه و تدارک دیده است.
کد خبر: ۹۷۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹ 19 July 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: علیرضا باغبانمنش معاون سیمای صداوسیمای مرکز فارس گفت: سیمای فارس با ویژه برنامه «عید تا عید» به مناسبت دهه ولایت و امامت از عید قربان تا عیدغدیر از سه شنبه ۲۹ تیرماه هر شب ساعت ۲۲ با بخش‌های متنوع، شاد و جذاب بینندگان شبکه فارس را همراهی می‌کند.

او افزود: برنامه‌های روزانه «صبح پارسی» و «کاشانه مهر» سیما فارس هم به طور ویژه به عید سعید قربان می‌پردازند.

معاون صدای، صداوسیمای مرکز فارس هم گفت: رادیو فارس علاوه بر پرداختن به موضوع عید قربان در برنامه‌های روزانه خود با دو ویژه برنامه زنده «نارنجستان» و «پسین دلگشا» مهمان خانه‌های شنوندگان است.

یاسر جمالی افزود: برنامه «نارنجستان» ساعت ۹ تا ۱۱ و برنامه «پسین دلگشا» ساعت ۱۸ تا ۱۹ چهارشنبه ۳۰ تیرماه لحظات شادی را برای مخاطبان رادیو فارس به ارمغان می‌آورد.

معاون فضای مجازی شبکه فارس نیز گفت: فضای مجازی شبکه فارس با راه اندازی صفحه ویژه عید سعید قربان در سایت صداوسیمای فارس مخاطبان را در این عید فرخنده همراهی می‌کند.

علی خورشیدسوار افزود: تقطیع و انتشار برنامه‌های عیدانه سیمای مرکز فارس، موشن گرافی و تولید پوستر و عکس نوشته‌ها با موضوع اعیاد پیش رو از دیگر اقدامات فضای مجازی شبکه فارس است.

ابوالحسن کرمی معاون خبر شبکه فارس نیز گفت: به مناسبت عید سعید قربان در بخش‌های خبری شبکه فارس پخش نماز عید قربان از شهرستان‌های مختلف استان، گزارش‌هایی در خصوص ذبح بهداشتی دام از مراکزمجاز، گزارش‌های مردمی در خصوص این عید و گزارش‌های مناسبتی برای تبیین عید سعید قربان در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار