رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با بیان اینکه آمار مبتلایان به بیماری در جوانان افزایش یافته است و درگیری آن در کودکان هم زیاد دیده می شود، افزود: در سطح شهرستان جهرم شاهد افرادی هستیم که از ماسک استفاده نمی کنند و عدم حضور در تجمعات را جدی نمی گیرند.
کد خبر: ۹۸۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ 22 July 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: اکثر تخت های بخش های بیمارستان پیمانیه به بیماران کرونایی اختصاص یافته است و امروز ۳۳ نفر بیمار کرونایی در پیمانیه بستری شده اند.

او افزود: در حال حاضر ۶۰ درصد نمونه ها مثبت شده است و نگران این حجم از مبتلا یان و بستری افراد در بیمارستان هستیم.

رحمانیان با بیان اینکه وضعیت شیوع بیماری در جهرم روندی صعودی پیدا کرده است گفت: شیوع کرونای دلتا در کشور بسیار خطرناک تر از نوع ویروس های جهش یافته دیگر است.

او تصریح کرد: روند بهبودی بیماران مبتلا به این ویروس جهش یافته کند و سرعت انتقال آن بسیار بالا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با بیان اینکه در دیگر مراکز استان ها اکثر تخت های بیمارستان ها پر شده است و مراکز درمانی در پذیرش بیماران با مشکل روبرو شده اند، اظهار کرد: با توجه به هشدار هایی که قبلا داده شده درباره ویروس دلتا اما همچنان شاهد بی توجهی مردم نسبت به اصول بهداشتی در شهرستان هستیم.

او با بیان اینکه آمار مبتلایان به بیماری در جوانان افزایش یافته است و درگیری آن در کودکان هم زیاد دیده می شود، افزود: در سطح شهرستان جهرم شاهد افرادی هستیم که از ماسک استفاده نمی کنند و عدم حضور در تجمعات را جدی نمی گیرند.

این مقام مسئول گفت: در پنج شنبه های آخر هفته شلوغی و ازدحام در قبرستان های شهرستان زیاد دیده می شود این در حالی است که بیماری می تواند حتی در فضای آزاد به راحتی سرایت کند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار