مدیرکل هواشناسی فارس گفت: برای امروز و فردا در آسمان استان، شاهد رشد ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده برای نیمه جنوبی فارس خواهیم بود.
کد خبر: ۹۸۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸ 24 July 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مهرداد قطره سامانی مدیرکل هواشناسی فارس در خصوص وضعیت جوی استان فارس، گفت: برای امروز شنبه دوم مردادماه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر و اوایل شب وزش باد و در نیمه جنوبی و برخی نقاط مرکزی و غربی رشد ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده، وزش باد شدید موقتی و با احتمال تگرگ همراه است.

او افزود: برای فردا یکشنبه سوم مردادماه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر و اوایل شب وزش باد و در برخی نقاط جنوبی رشد ابر و با احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده، و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

قطره سامانی بیان کرد: تا پنج روز آینده (از فردا) به‌ تدریج سامانه موسمی ضعیف شده و از اواسط هفته، بر روی استان ما تاثیری نخواهد داشت.

او تصریح کرد: کمینه دمای امروز استان صفاشهر و پاسارگاد با ۱۶ درجه بالای صفر، بیشینه دمای دیروز لامرد و خنج با ۴۵ درجه بالای صفر، کمینه دمـای امـروز شـیـراز ۲۲ درجه بالای صفر و بیشینه دمای دیروز شیراز ۳۸ درجه بالای صفر بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار