کارت شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته از فردا یکشنبه در سایت سازمان سنجش توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۸۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ 24 July 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: کارت شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته از فردا در سایت سازمان سنجش توزیع می‌شود.
در همین رابطه سازمان سنجش درباره تاریخ، محل رفع نقص کارت و برگزاری آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و اعلام نکات بهداشتی جهت شرکت در آزمون؛ اطلاعیه‌ای صادر کرد:‌

زمان برگزاری آزمون


آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در نوبت صبح روز‌های چهارشنبه ۶ مرداد ماه، پنجشنبه ۷ مرداد ماه و جمعه ۸ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد. متقاضیان هر یک از کدرشته‌های امتحانی لازم است به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه نمایند. محل برگزاری آزمون متقاضیان با توجه به شهرستان درج شده در بند ۳۷ تقاضانامه ثبت نامی آنان به شرح جدول شماره ۱ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) می‌باشد.

پرینت کارت شرکت در آزمون


کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون متقاضیان از فردا یکشنبه ۳مرداد۱۴۰۰ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. متقاضیان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است؛ لذا متقاضیان بایستی شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

تبصره: آن دسته از متقاضیانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته شناور) نیز بوده‌اند، می‌بایست کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از درگاه این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه نمایند. زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور (رشته انتخابی دوم) صبح روز چهارشنبه مورخ ۶/۵/۱۴۰۰ می‌باشد.


-کنترل محتوای کارت شرکت در آزمون


متقاضیان درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:
۱- چنانچه زبان خارجی مندرج در کارت شرکت در آزمون با زبان خارجی انتخابی وی که در ثبت‌نام اینترنتی انجام شده (البته با توجه به مفاد مواد امتحانی)، مغایرت دارد، یا در رابطه با معلولیت (نابینا، کم بینا، ناشنوا، کم شنوا و معلول جسمی حرکتی) اختلافی مشاهده می‌نمایید، ضروری است در روز دو­شنبه ۴/۵/۱۴۰۰ لغایت روز سه‌شنبه ۵/۵/۱۴۰۰ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمائید. (آدرس حوزه‌های رفع نقص در جدول شماره ۲ در ذیل این اطلاعیه درج شده است).
۲- در صورتی که در رابطه با سایر مندرجات کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی (معدل براساس مفاد بند «ه‍» مندرج در این اطلاعیه) و با توجه به ثبت‌نام انجام شده، اشکالی مشاهده می‌شود، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۸/۵/۱۴۰۰ منحصراً به قسمت ویرایش اطلاعات کارت در درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و موارد مربوط را اصلاح نمایید.
۳- متقاضیان شرکت‌کننده چنانچه متقاضی اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی می‌باشند لازم است در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته در این خصوص طبق اعلام این سازمان اقدام نمایند.

یادآوری‌های مهم:


۱- شروع فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ (هشت) صبح می‌باشد. درب حوزه‌های امتحانی صبح­ها راس ساعت ۷:۳۰ (هفت و سی دقیقه صبح) بسته خواهد شد؛ لذا پس از بسته شدن درب سالن‌های امتحانی از ورود متقاضیان به حوزه امتحانی، ممانعت بعمل خواهد آمد.
۲-برای پاسخگویی به سوالات تستی و درج آن در پاسخنامه، منحصراً از مداد سیاه نرم پررنگ استفاده شود.
۳-متقاضیان لازم است با توجه به رشته امتحانی و موادی که امتحان خواهند داد لوازم مورد نیاز از قبیل مداد سیاه نرم پررنگ، مداد پاکن، مداد تراش، سنجاق و ماسک را به همراه داشته باشند و از آوردن وسایل اضافی مانند کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و ... خودداری نمایند، چرا که محلی برای نگهداری وسایل اضافی در حوزه‌های امتحانی پیش‌بینی نشده است و از متقاضیان تقاضا می‌شود که به هیچ وجه این قبیل وسایل اضافی را همراه خود به محل حوزه امتحانی نیاورند چرا که حوزه امتحانی هیچگونه مسؤولیتی در قبال نگهداری آن‌ها نخواهد داشت.
۴- همراه داشتن هر گونه وسیله غیر مجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه­های حافظه دار از جمله تلفن همراه (حتی بصورت خاموش)، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند، دستبند هوشمند و ماشین حساب در جلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری موجب محرومیت از شرکت در آزمون می­شود. همچنین اکیداً توصیه می‌گردد حتی از نت‌برداری و یادداشت نمودن جواب پاسخ‌ها برای اطلاع خود جداً پرهیز نمایند، ضمناً از رد و بدل کردن هر گونه وسیله (از قبیل لوازم التحریر و ...) و همچنین خارج نمودن اوراق امتحانی از قبیل پاسخنامه، دفترچه آزمون و یا کارت شرکت در آزمون از جلسه امتحان خودداری نمایند درغیر اینصورت به عنوان متقلب و متخلف تلقی و با وی برابر قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون‌های سراسری رفتار خواهد شد.

دستورالعمل بهداشتی، فاصله­ گذاری فیزیکی و الزامات بهداشتی


براساس آخرین اطلاعات درباره راه­های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه­های برگزاری آزمون، انتظار می­رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده­های محترم خود، آن را رعایت کنید.

۱- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۶:۳۰ صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.
۲- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.
۳- از تردد بی­مورد در محل آزمون جدا خودداری نمایید.
۴- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.
۵- همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی می‌باشد.
۶- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.
۷- از تماس دست­ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جدا خودداری نمایند.
۸- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید).
۹- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.
۱۰- به پیام‌هایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می‌شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.
۱۱- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می­شود نظیر صندلی­ها، دستگیره درب­­ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و... خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.


- نحوه تماس و ارتباط با سازمان سنجش آموزش و کشور
باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست‌ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می­توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می­شود. متقاضیان می­توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.
ضمناً متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را از تاریخ دوشنبه ۴/۵/۱۴۰۰ لغایت روز جمعه ۸/۵/۱۴۰۰ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روز‌ها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارند.

برچسب ها: آزمون ، ارشد ، توزیع کارت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار