برنامه کاری مراکز اجرای واکسیناسیون کرونا در شیراز، روز دوشنبه ۴ مرداد اعلام شد.
کد خبر: ۹۸۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 26 July 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد: بر اساس اعلام کمیته واکسیناسیون علیه کروناویروس در دانشگاه، نام، نشانی و ساعات فعالیت مراکز واکسیناسیون کرونا در شیراز، روز دوشنبه چهارم مرداد سال ۱۴۰۰ بر اساس شرایط زیر است.

فعالیت مراکز تزریق واکسن در سالن ثامن الحجج (ع) به نشانی خیابان احمدی شمالی؛ سالن ملاصدرا به نشانی شهرک گلستان، نمایشگاه بین المللی و سالن دانشکده هنر و معماری به نشانی صدرا، خیابان ایران، برای افراد بالای ۵۸ سال که پیامک نوبت دهی نوبت اول را دریافت کرده اند، انجام می‌شود.

فعالیت مراکز تزریق واکسن برای افرادی که پیامک نوبت دهی دریافت کرده اند در سالن‌های ثامن الحجج (ع)، ملاصدرا و دانشکده هنر و معماری از ساعت ۶ صبح آغاز و تا زمانی که به افراد نوبت دهی شده است، واکسن نوبت اول تزریق می‌شود.

فعالیت مراکز تزریق واکسن نوبت اول از ساعت ۶ صبح برای افراد بالای ۵۸ سال که در سامانه https://salamat.gov.ir/ نام نویسی کرده و پیامک نوبت دهی تاریخ دوشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۰ را دریافت کرده اند، آغاز و تا پایان حضور مراجعان دارای نوبت، واکسیناسیون انجام می‌شود.

تزریق واکسن نوبت دوم افرادی که موعد دریافت نوبت دوم واکسن «آسترازنکا» یا «سینوفارم» آن‌ها فرا رسیده است!

همچنین فعالیت مراکز تزریق واکسن در سالن غدیر به نشانی خیابان ابیوردی ۱، دانشکده توانبخشی؛ سالن سرداران به نشانی بلوار سرداران، بعد از چهارراه دلگشا؛ سالن بهزیستی به نشانی بلوار رازی، جنب دانشکده بهداشت؛ سالن نصیری به نشانی بلوار رحمت، سر سپاه، سالن ورزشی پهلوانان نصیری؛ سالن هلال احمر واقع در بلوار سیبویه بعد از بیمارستان قلب الزهرا (س) و همچنین پایگاه خودرویی کوهستان پارک دراک واقع در بلوار حسینی الهاشمی و پایگاه خودرویی پارس به نشانی میانرود، ورزشگاه پارس همچنان برای تمامی افرادی که موعد دریافت نوبت دوم واکسن «آسترازنکا» آن‌ها فرا رسیده است، انجام می‌شود.

فعالیت مراکز تزریق نوبت دوم واکسن «آسترازنکا» در سالن‌های نصیری، بهزیستی، غدیر، هلال احمر و سرداران از ساعت ۶ صبح آغاز و تا زمانی که به افراد نوبت دهی شده است، واکسن تزریق می‌شود.

افرادی که موعد دریافت نوبت دوم واکسن آسترازنکا آن‌ها فرا رسیده است در صورت عدم امکان حضور در مراکز واکسیناسیون اعلام شده، می‌توانند برای تزریق واکسن به پایگاه‌های خودرویی که در دو شیفت صبح‌ها از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح و عصر‌ها از ساعت ۶ عصر تا ۱۰ شب است، مراجعه کنند.

همچنین فعالیت فعالیت مراکز تزریق واکسن در سالن ثامن الحجج (ع) به نشانی خیابان احمدی شمالی؛ سالن ملاصدرا به نشانی شهرک گلستان، نمایشگاه بین المللی و سالن دانشکده هنر و معماری به نشانی صدرا، خیابان ایران برای تمامی افرادی که موعد دریافت نوبت دوم واکسن «سینوفارم» آن‌ها فرا رسیده است، انجام می‌شود.

فعالیت مراکز تزریق نوبت دوم واکسن «سینوفارم» در سالن‌های ثامن الحجج (ع)، ملاصدرا و سالن دانشکده هنر و معماری از ساعت ۶ صبح آغاز و تا زمانی که به افراد نوبت دهی شده است، واکسن تزریق می‌شود.

یادآور می‌شود، لازم است حضور افراد در مراکز واکسیناسیون تنها بر اساس پیامک نوبت دهی بوده و از افراد دیگر درخواست می‌شود برای پیشگیری از هرگونه اختلال و ازدحام جمعیت در محل‌های تزریق واکسن و حفظ سلامت خود و دیگران، تنها پس از دریافت پیامک در روز‌های آینده به مراکز واکسیناسیون اعلام شده در پیامک مراجعه کنند، چرا که امکان پذیرش افراد خارج از نوبت‌های پیامک شده وجود ندارد و هر گونه مراجعه خارج از شرایط یاد شده، موجب اختلال در روند اجرای واکسیناسیون خواهد بود.

برای دریافت آخرین اطلاعات مربوط به واکسیناسیون در استان فارس و تغییرات احتمالی برنامه واکسیناسیون به پایگاه اینترنتی https://covidvaccine.sums.ac.ir مراجعه کنند.

اعلام مراکز واکسیناسیون کرونا در شیراز؛ ۴ مرداد

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار